ZeroCool Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Fant Socket A, 7VJL APOGEE KT333 hovedkortet på internett (itbutikken.no -> hovedkort -> Chaintech) og har hatt lyst på det siden jeg først leste om det på Hardware.no. Er det noen med erfaring med dette kortet? Kan det anbefales? Lenke til kommentar
3dprophet2k Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 får snart "store broren" i posten (Zenith) og selv om noen sier det at man heller burde velge et "Kjent" merke så har je lest et drøss av tester som kroner chaintech kortet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Amdmb.com har også et forum for Chaintech hovedkort Etter og ha lest litt der, vil jeg heller anbefale 7VJL Deluxe med KT400 chipet. I motsetning til APOGEE kjører Deluxe 166 MHz FSB, har en 1/5 divider og høyere multiplier for bedre overklokking ( ITbutikken har det for 1017,- ). Om kortet har lengre rundkabler enn APOGEE vet jeg ikke ( noen tester bemerker dette ), men ser at Chaintech sender hvis man trenger det. Lenke til kommentar
3dprophet2k Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 men ser at Chaintech sender hvis man trenger det. hvor???? url???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå