Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny trådløs router

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Hvis du ser litt rundt på forumet, så er det mange som har vanlig spørsmål rundt hvilken router de skal velge.

Flere personer har skrevet at de er utrolig fornøyde med Linksys sin WRT54G. Inkludert meg. Denne har også QoS, dvs. pakke prioritering noe som du vil ha stor nytte for med tanke på at du snart skal få Telio. Da vil ikke nedlastinger\opplastinger påvirke telefonien.

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17275

mvh, Joakim Haukvik

Lenke til kommentar
Hvem er lettes å configurer??

De blir vel nokså like, det er ikke så mange måter og lage konfig på så de fleste routere er enkle og sette opp. Er det enkel config det eneste kriteriet så er 3com sine kanskje noe av de aller enkleste, svært bra er de også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Støtter også Di-624+.. Kjempe router som er lett å sette opp. Om du skulle være problemer så har Dlink kjempe bra support..

PS. Du må oppdatere firmwaren med en gang ellers vil routern være veldig ustabil. Noe med strømforskyninga å gjøre. Fortsetter probleme så er det bare å kontakte dlink så får du ei bedre strømforskyning. :yes:

Lenke til kommentar
Mitt råd er i allefall om du absolutt skal ha en av disse så styr unna D-Link. Mange kan si at de fungerer bra, men alt i alt har D-Link mye dårlige produkter.

Kan du gi noen begrunnelse for hvorfor D-LINK har dårlige produkter?

De hadde for en stund siden noen dårlige routere, men er nå er de helt toppers ! ;) Har hatt min D-LINK i snart et og et halvt år uten noen problemer, eller ustabilitet.

Har jo selvfølgelig måtte oppdatere firmware innimellom, men jøsses. Alle gjør vel det.

Så jeg anbefaler D-LINK routern! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...