eplee Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hva med den på shg ; Under: Bærbare - Alle - shg Note 9100 Series Varenummer "550758" .. syk studentpc da..? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Hva med den på shg ;Under: Bærbare - Alle - shg Note 9100 Series Varenummer "550758" .. syk studentpc da..? Grei den, men der kommer størrelsen in. Jeg har for tiden en 15" laptop, og syns ikke at det er no særlig å drasse rundt med den. Særlig når jeg skal studere og drasse rundt en 15" hver dag + bøker, så det blir litt tungt i lengden. Derfor har jeg skrevet størrelse og vekt er litt viktigere enn specs i første post Men joda, den pc'en der passer jo utmerket for noen andre kanskje, men ikke helt meg Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har tittet litt rundt på shg siden, er de noe å anbefale? Jeg ser at man får sykt mye for pengene. MAO whats the catch? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Skal du ha intern DVD-brenner, se på Komplett/MSI 260. Denne kan du konfigurere veldig bra til 17.000 kr. 2,13 GHz Pentium-M 2 GB minne 120 GB harddisk Ekstra batteri Endret 4. september 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå