@golfern Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Er nå så og si ferdig med prosjektet mitt og har noen bilder av dette her. Ta en titt. http://www.hhpc.no/case/case.html Lenke til kommentar
shebban Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 sikkelig fet mod!! Ga meg mange ideer. Hva er den tingen du har over onoff bryteren? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Meget bra håndverk det der Det jeg savner er mer info om selve arbeidet dvs tekst om hvordan du gjorde det, hvorfor du valgte de løsningene du har gjort og hva slags verktøy du brukte. Bildene sier jo det meste, men det er fint med litt supplerende tekst :smile: Lenke til kommentar
@golfern Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Det er et bryterpanel fra en gammel HP desktop. On/off bryteren er faktisk til kaldkatoden. På panelet over har jeg brytere til viftene,reset og on/off. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 kult. Hvorfor har du hardiskene på hode? Lenke til kommentar
@golfern Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Ja,det kan du si. Burde vel kanskje snu dem, selv om det ikke har noen betydning ser det ut som. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hvor får du tak i Addtronics Hovedkort-ramme? Lenke til kommentar
@golfern Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Microplex har, men ikke i webshoppen. Send en mail,det gjorde jeg. Koster rundt 150 kr. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 FEIT MOD! :smile: :smile: abbonera du på komputer for alle ?? (en cd i hylla... ) :grin: :razz: :razz: Lenke til kommentar
@golfern Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Komputer for alle nei! Neida, er bare en cd jeg fikk av søstern pga et prog jeg skulle prøve der. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 det var drit fett .. men **** da ... er nesten for lik min ide .. vel tilbake til sktivebordet for meg ... trenger en ny ide *applaus* Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Må jo si at det der var ganske fancy ja! Smart løsning, absolutt! Men hvorfor ikke lage fronten i samme treverk som resten av pulten da? Jeg synes en aluminiums dørkplate ødelegger litegrann, tror kanskje det hadde blitt enda flottere med tre i fronten i stedet? Kanskje du kan mekke det en dag, bare for å se? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Enig med skrue. Fronten ødelegger litt av det fine arbeidet ditt, spesielt det med Cd-rommene. På bildet ser det ut som du kunne ha stappet inn en større vifte bak (Under PSU). Hadde vel vert bedre. Mer luft, mindre støy. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 syns det metall-dekselet gjorde seg bra, jeg. blå kald katode og tre gjør seg ikke så bra sammen. Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Meget godt arbeid =) Om ikke noe upraktisk på lan da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå