LittOmAlt Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hei jeg lager MP3 filer for koret jeg synger i. Nå skulle jeg lage en liten "snutt" fra en av sangene vi synger, men jeg har ikke egnet verktøy? Hva er et program som jeg som nybegynner lett kan bruke? Jeg trenger minimum et prog som lar meg spille MP3 filen der jeg kan merke en del av filen som aktuelt tema som jeg kan lagre som ny MP3 fil. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Soundforge 5.0 er et greit program til redigering av lyd.. Veldig enkelt til kutting, liming og slikt. Tror du kan laste ned en gratisversjon som holder noen uker. Ikke så veldig stort heller i mb altså. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Jeg ville satset på cool edit pro med mp3 plugin. det er mega-enkelt å bruke, samtidig som det har haugevis av avanserte muligheter... Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Hei Takk for svar. Sound Forge er installer og full funksjonaliltet er sikret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå