w4zz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har finni et chipset som er anbefalt til gaming sammen med en P4. Intel D875BZL Hvilket hovedkort er detta? (Asus, Abit, MSI, EPox) ??? Skulle gjerne visst akkuratt hvilket det er og hvor jeg får kjøpt det =) På forhånd takk! Lenke til kommentar
BKB Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det finnes flere hovedkort med samme chipset. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "Intel D875BZL Hvilket hovedkort er detta?", men det er et Intel-produsert hovedkort, med Intel-brikkesett. Om du mener hvilke andre HK som har samme brikkesett, finnes det en drøss av disse ifra alle mulige produsenter. Det er bare å lete på nettbutikker, brikkesett står alltid oppgitt. i875P (også kalt Canterwood) er det beste chipsettet til socket 478, og jeg kan nevne noen eksempler på HK-serier som benytter dette: Abit IC7 AOpen AX4C ASUS P4C MSI NEO-FIS osv osv osv Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du viser til et brikkesett. i875P. Det er ikke noe mer egnet til gaming enn mange andre brikkesett for sokkel 478, men det er nok det totalt beste brikkesettet. For å finne hovedkort og hvor du kan kjøpe dem er prisguiden din løsning: Link! Lenke til kommentar
w4zz Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Dette er svarene jeg håpet på! Jeg takker så mye og er virkelig fornøyd med svarene Mvh w4zz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå