77hauan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hehe ;P Hvordan går det complexity? funnet ut noe? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 hehe ;P Hvordan går det complexity? funnet ut noe? har ikke hatt noe tid enda har drevet å hjolpe broren min og flytte samt skole osv, men skal snart begynne Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Update: Siden den mac hardisken var så umulig å få åpnet, tok jeg en annen harddisk som jeg testa, og fant ut var full av gamle pr0n filmer Fujitsu 3,24gb, model: MPC3032AT (det røde på hardisken er bare gjennskinn av mitt cola glass som stod ved siden av) Så fant jeg frem en gammel 90mm vifte som jeg tok ut av "hjemmet" sitt satt hardisken her: så monterte jeg viftebladene oppå.. problemet var at jeg bare fikk den til å blåse nedover. så testa jeg.. WHOOFHH! så smalt viften rett i subbkassen min men gikk bra da. monterte den bedre og da funka det, men den rista noe sinnsykt.. hoppet jo oppå der.. så jeg holdt fast hardisken, og da funket det.. fy faen for ett turtall! helt sykt og den lufta skal ta ut den platen og bare bruke motoren senere.. og leserhodet går fortsatt att og fram over plata annbefales og prøve.. enn så farlig edit: sorry for et jeg ikke fikk tatt bilde med den i aksjon, men kameraet gikk fritt for strøm Endret 27. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 haha nice har du video funksjon på digital kameraet? da kan du ta opp en snutt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 haha nice har du video funksjon på digital kameraet? da kan du ta opp en snutt hehe.. ikke på dette, men har det på fattern sitt.. bare jeg finner det ganske fett Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dæven, så tøft! ;D *ønskesegvideoopptak* 7200 RPM på ei vifte er sinnsykt da! Hvor mange db kommer ut av den da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Dæven, så tøft! ;D *ønskesegvideoopptak* 7200 RPM på ei vifte er sinnsykt da! Hvor mange db kommer ut av den da? hehe.. har ikke målt.. den rister så sinnsykt så da bråker den vanvittig:p.. skal prøve å finne kameraet til fattern nå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) La ut en film nå.. kan lage flere hvist dere vill.. skal feste viften bedre så den ikke flyver av hele tiden Se filmen hær edit: har fjærna innmaten i vifta så den går bedre no.. rister ikke så mye legger ut ny film i mårra Endret 27. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 LOL! Så sjukt bra! Tenk på en hdd med 10 000 rpm da! :O hehe sikkert ingen som vil ofre en sånn for det her men hadde vært gøy å sett! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 LOL! Så sjukt bra! Tenk på en hdd med 10 000 rpm da! :O hehe sikkert ingen som vil ofre en sånn for det her men hadde vært gøy å sett! ja det hadde det Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 HEhe, skulle gått ann å modde farten(rpm) på en hdd. satt den på 15 000 rpm da hadde det gått unna med ei vifte da! :O Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) hadde ikke vært noe igjen av vifta da hehe EDIT: sett filmen på skolen nå. HAHAH det var drit nice, mrn synd at jeg ikke har lyd her Endret 28. september 2005 av ViolenT Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 fant en måte å få høyere turtall på hardisken kortslutter noen ledere under med en skruke, og vips.. mye høyere turtall.. er en annen plass jeg får mindre turtall, og enda en plass jeg stopper motoren :!: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kult! Prøvd på høyere turtall eller? Har du fått festa vifta bedre så du ikke plutselig får ødelagt kamera..... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Filmen fungerer ikkje Lenke til kommentar
larswey Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 kan du laste opp filmen på nytt så jeg kan se den? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ble faktisk småinspirert nå. Setter igang med å lage noe ala det samme bare med 120mm vifte og stillbar volt. Så får vi se hvor mye volt den stakkar hdd motoren tåler Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hehe, tr or jeg har to gamle disker, skal sjekke litt volt og slikt jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå