Complexity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hvem har vel ikke ønsket å ha en bordvifte som ikke forstyrrer skjermen eller bråker så mye.. her er hvordan jeg lagde det. I går fant jeg fram en gammel mac-harddisk-ekstern-duppeditt fra kottet og tenkte kansje jeg kunne gjøre noe med denn slik så den ut: så tok jeg ut hardisken: så montert jeg på en 120mm og en 80mm vifte oppå.. og slik ser den ut åppå pc'en min: ganske praktisk duppeditt med av\på bryter Det neste jeg skal gjøre er å lakkere den svart, og montere flere vifter. må bare si at dette var ett prosjekt av ren kjedsomhet nå håper jeg bare at dere kan si hva dere mener eventuelle forandringer sorry for store bilder.. ComPLex|ty Endret 27. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hehe, og poenget er? Var forresten ikke noe særligt fin akkurat nå. Det du skulle gjort, er å latt alle kablene gå gjennom en slange eller noe, som du lakkerer svart Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hehe, og poenget er? Var forresten ikke noe særligt fin akkurat nå. Det du skulle gjort, er å latt alle kablene gå gjennom en slange eller noe, som du lakkerer svart Her er det tydelig function before fashion... Han sa jo selv at hele greia var av kjedsomhet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 sorry men har ikke kjeda meg nokk til å gjort noe med den enda kommer update så snart jeg får gjort mere me denn Lenke til kommentar
icer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hva i all verden gjør den under "PSU og Elektronikk"? Det er jo en casemod... Stygg var den og... Men "function before fashion" som Crinos sa, men i dette tilfelle var ikke function nok til å trekke fashion opp av gjørma Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Hva i all verden gjør den under "PSU og Elektronikk"? Det er jo en casemod...Stygg var den og... Men "function before fashion" som Crinos sa, men i dette tilfelle var ikke function nok til å trekke fashion opp av gjørma Ligger her fordi jeg bare har brukt en psu til å drive viftene.. er ikke noe serlig casmodd i det veit den er fææl.. men praktisk.. har ikke orket¨å fikse mere. men update kommer snart Lenke til kommentar
icer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Viftene skal brukes til å blåse inn/ut luft i kabinettet, du brukte de til noe annet = casemod Men når det er så varmt at du trenger vifte ved pc'en så er det på tide du tar deg en luftetur uansett Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Viftene skal brukes til å blåse inn/ut luft i kabinettet, du brukte de til noe annet = casemod Men når det er så varmt at du trenger vifte ved pc'en så er det på tide du tar deg en luftetur uansett hehe denne er til å bruke om sommeren, da det er veldig varmt ute og man er svett og fæl har en bordvifte menn den reagerer inn på skjermen så den begynner å flimre når jeg brukler den her, så denne er ganske praktisk bråker mye mindre enn bordviften også, men gir omtrent like mye luft Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ikke dum den her nei Men den burde vel ligge under casemods(du har jo gjort noe annet enn normalt med viftene og den mac-harddisk-ekstern-duppeditten din Off Topic: Den plakaten der har jeg oxo Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ikke dum den her nei Men den burde vel ligge under casemods(du har jo gjort noe annet enn normalt med viftene og den mac-harddisk-ekstern-duppeditten din Off Topic: Den plakaten der har jeg oxo hehe nei den er ikke dum nei og den plakaten har hunget der i mange mange år Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ikke dum den her nei Men den burde vel ligge under casemods(du har jo gjort noe annet enn normalt med viftene og den mac-harddisk-ekstern-duppeditten din Off Topic: Den plakaten der har jeg oxo hehe nei den er ikke dum nei og den plakaten har hunget der i mange mange år Fin bil hehe Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ikke dum den her nei Men den burde vel ligge under casemods(du har jo gjort noe annet enn normalt med viftene og den mac-harddisk-ekstern-duppeditten din Off Topic: Den plakaten der har jeg oxo hehe nei den er ikke dum nei og den plakaten har hunget der i mange mange år Fin bil hehe ja den e fin den Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 tent å gjøre noe mer med den ell? ;P Få den litt finere elns...? kabler ut av veien, kanskje lakke?, lage no rundt? hehe:P Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 tent å gjøre noe mer med den ell? ;P Få den litt finere elns...? kabler ut av veien, kanskje lakke?, lage no rundt?hehe:P jodajodajoda ro ned! skal bare få tid har bestilt nutt kabinett nå så det kan hende jeg prioriterer det først Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Lol... jeg trodde du sku feste viftebladet uten den firkant ramma på skiva til HDD'en da får du jo 7200 rpm på vifta di Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Lol... jeg trodde du sku feste viftebladet uten den firkant ramma på skiva til HDD'en da får du jo 7200 rpm på vifta di saataan:p.. d hadde vært fett. tror jeg må prøve det.. har en hel haug me gamle hardisken i en eske her en plass Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nice fortell om det senere da pass på å ikke blåse vekk alt fra rommet ditt da når du slår den på Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det hadde vært sinnsykt kult da Kunne jo brukt den som hårføner (spesielt til jentene ) eller støvblåser inni kabinettet, men hvordan kobler man på en vifte på hdd da? :S Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Oki måtte frem med mine paint skills siden Photoshop er på andre maskina som er uten Hovedkort ikke klag... lagde bildet på 3 mins. fårsto du? hvis ikke så lager jeg et nytt i morgen... god natti natta Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg skjønte det nå Hehe takk! Jeg skjønte tegninga bra, men skrifta på sia var verre lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå