Gå til innhold

Starshop Troopers ser jo veldig kult ut da.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=05/09/2005 : 15:26]
selv om grafikken osv ikke var på det beste så fant jeg demoen veldig underholdene. likte det rett og slett. håper da at det blir bedre når de gir ut spillet

At det ikke har verdens beste grafikk er absolutt tilgivelig. Noe som derimot IKKE er tilgivelig, er at spillet krever omtrent like mye som HL2 og de andre monster-spillene! Det er jo helt latterlig!

Jeg gleder meg VIRKELIG til den dagen da spill med virkelig god grafikk krever veldig lite.

Nå krever visst alle spill mye. De som har god grafikk krever mye, i tillegg til de som har dårlig grafikk, siden de er så underutviklet 'overall'. Det er trist. Virkelig trist.

helt enig i at det ikke er tilgivelig at det tar så j**lig på grafikk korte

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg syntes demoen sugde r*v, men jeg trøster meg med at dette forhåpentligvis er en veldig pre-alpha... Jeg har ventet på et fps spill basert på denne geniale filmen siden jeg så filmen på kino (i -98 el. -99?). Hvis dette spillet kan gi meg en følelse av å være i samme univers som filmen, så blir jeg en megafan av spillet. :love: Jeg har tidligere blitt veldig overraska over hvor bra sluttproduktet har blitt etter jeg har prøvd en dårlig demo, men denne demoen burde i mitt syn aldri blitt sluppet så dårlig som den var. (Som f.eks ansiktene til de andre folka så ut som de var software rendert i pre-3dkort tida :thumbdown: ). Men spillet har absolutt potensiale, hvertfall hvis det blir i nærheten av så fett som det ser ut i videoen man ser når man avslutter. :w00t:

Lenke til kommentar
Andre spillutviklere prøvere å lansere spilla med lite eller ingen bugs. mens her er det vist motsatt :D

I en demo må man alltid forvente bugs

Sant nok, men tror det var litt humor i det innlegget. Like Bugs? hehe, eller var det bare meg? :hmm:

Hehe, ja her er det jo masse bugs i dobbel forstand :!: Bare de blir kvitt flesteparten av feil-bugsa er jeg fornøyd. Uten monsterbugsa tror jeg det hadde blitt dårlig med Starship Troopers spill. Måtte i såfall blitt et dårlig drama rollespill om kjærlighetsforholdet mellom de to som har hoverrolla i filmen e.l :dontgetit:

Lenke til kommentar
Andre spillutviklere prøvere å lansere spilla med lite eller ingen bugs. mens her er det vist motsatt :D

I en demo må man alltid forvente bugs

Sant nok, men tror det var litt humor i det innlegget. Like Bugs? hehe, eller var det bare meg? :hmm:

de bugsene som var brydde ikke meg noe særlig. syntes spillet var artig og hadde det artig med demoen. gleder meg til Spillet kommer ut

Lenke til kommentar
Ja, det blir coop støtte.

Hvem spurte? :dontgetit:

Uansett, om det blir COOP, blir det kult. Håper bare at det ikke blir noe à la Chaos Theory til DS, hvor alt hakker og lagger konstant.

Det JEG lurer mest på angående dette spillet, har ikke noe med spillet å gjøre:

Når skal egentlig trådstarter endre topic? "Stjernebutikk-soldater" har jeg aldri hørt om før! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...