Dinsdale Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg er av de som fant filmen meget underholdende. Den gjorde det den skulle. Plottet er perfekt for et spill og det kommer i september iflg nettsiden. Spillet ser ut til levere akkurat det det skal: masse bugs ( :!: ) og masse action, drevet av en grafikkmotor som heter SWARM, skal grafikk og interaktivitet være av det beste, verken mer eller mindre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Syns også dette spillet såg bra underholdende ut, men eg frykter det kan bli _LITT_ for ensformig Altså eg har ikkje peiling på åssen spillet blir, men det ser ihvertfall ut til at vi for plaffa mye bugs EDIT: Filmen eier løk, 2`ern skulle aldri sett dagens lys Endret 28. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg tror nok at spillet har støtte til flere spillere enn en spiller.Tenk deg, en mann mot alle de bugsa!Tror ikke at han overlever! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hvis det er mer lik boka enn filmen, så har de mechs og tanks o.l. å brese seg med også skjønt det så ut som den scenen var tatt rett ut fra filmen iallefall Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hvis det er mer lik boka enn filmen, så har de mechs og tanks o.l. å brese seg med også skjønt det så ut som den scenen var tatt rett ut fra filmen iallefall Dette spilelt blir nok mer likt filmen. Det blir nok ikke en sånn cheesy historie, men heller tonnevis med insektsutryddinger - Noe som JEG ser frem til. OT: Har du sett Roughnecks? En utrolig fet data-animasjonsserie basert på Starship Troopers-boka og selve ST-universet. Utrolig bra serie, selv om at jeg selv synes de blir litt ensformige etter hvert (bra at de tok seg opp litt mer på volum 5 og 6). Bækk tu tåpikk: Jeg gleder meg også til Starship Troopers. Har lest en sniktitt som sier at spillet har noen problemer med foreløpig høye maskinkrav og ellers noen små bugs. La oss håpe at de ikke slipper ut et uferdig spill! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Foretrekker å vente lenge ja enn at de rusher ut spillet Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg ble ganske imponert av de første skjermbildene jeg så fra spillet. Men så prøvde jeg SP demoen og ble meget skuffet. Grafikken var ikke så bra som den så ut til å være på skjermbildene. Jeg ble skuffet over modellene av menneskene og våpene, landskapet var også en liten nedtur. Insektene så derimot mye bedre ut, utstyrt med kule glinseeffekter på kroppen. Lydene fra våpene var utrolig dårlig etter min mening, og hovedgunnern (den du starter med i hånda) høres ut som en elektrisk pepperkvern i aksjon. Men selv om lyden og grafikken ikke er så veldig bra, så kan det vel fortsatt være et bra spill? eller? Mitt første møte alene med et gult insekt med svarte prikker/streker var ikke en positiv opplevelse, siden jeg syntes de tålte alt for mye. Jeg var nødt til å få den til å følge meg til en liten hule der jeg kunne skyte på dem i fred, uten at de angrep tilbake. Jeg fant etterhvert ut at jeg kunne skifte våpen til hagle som var mye mer effektivt og drepte på 1-3 skudd. Etter jeg fullførte første del av oppdraget (hente noe fra et skip som hadde kræsja) ble jeg overrasket av 20-30 insekter. Her døde jeg hver gang! Selv etter flere forsøk. Jeg prøvde å sjekke om det var noe jeg måtte trykke for å få noen andre infanterifolk til å følge etter meg, det var ikke tilfellet. Det var tydeligvis meninga å drepe de 30 insektene alene (noe som er umulig). Oppsumering av demoen: Ikke særlig imponerende grafikk, lyden suger gamp, AI / pathfinding meget dårlig, ikke mulig å gjennomføre. Jeg håper spillet blir pusset opp kraftig før det blir gitt ut, for Starship Troopers universet er ganske kult! Hvem har ikke lyst til å teste seg ut som infanteri i ST universet? Men før jeg har lyst til det, må dette spillet bli KRAFTIG forbedret fra demoen! Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg ble ganske imponert av de første skjermbildene jeg så fra spillet. Men så prøvde jeg SP demoen og ble meget skuffet. Grafikken var ikke så bra som den så ut til å være på skjermbildene. Jeg ble skuffet over modellene av menneskene og våpene, landskapet var også en liten nedtur. Insektene så derimot mye bedre ut, utstyrt med kule glinseeffekter på kroppen. Lydene fra våpene var utrolig dårlig etter min mening, og hovedgunnern (den du starter med i hånda) høres ut som en elektrisk pepperkvern i aksjon. Men selv om lyden og grafikken ikke er så veldig bra, så kan det vel fortsatt være et bra spill? eller? Mitt første møte alene med et gult insekt med svarte prikker/streker var ikke en positiv opplevelse, siden jeg syntes de tålte alt for mye. Jeg var nødt til å få den til å følge meg til en liten hule der jeg kunne skyte på dem i fred, uten at de angrep tilbake. Jeg fant etterhvert ut at jeg kunne skifte våpen til hagle som var mye mer effektivt og drepte på 1-3 skudd. Etter jeg fullførte første del av oppdraget (hente noe fra et skip som hadde kræsja) ble jeg overrasket av 20-30 insekter. Her døde jeg hver gang! Selv etter flere forsøk. Jeg prøvde å sjekke om det var noe jeg måtte trykke for å få noen andre infanterifolk til å følge etter meg, det var ikke tilfellet. Det var tydeligvis meninga å drepe de 30 insektene alene (noe som er umulig). Oppsumering av demoen: Ikke særlig imponerende grafikk, lyden suger gamp, AI / pathfinding meget dårlig, ikke mulig å gjennomføre. Jeg håper spillet blir pusset opp kraftig før det blir gitt ut, for Starship Troopers universet er ganske kult! Hvem har ikke lyst til å teste seg ut som infanteri i ST universet? Men før jeg har lyst til det, må dette spillet bli KRAFTIG forbedret fra demoen! Det er jo absolut ikke umulig å drepe 20-30 kryp alene da... nær vraket finner du en hagle, denne hjelper utrolig mye Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dere må skyte dem i huet! Dere må vel huske han vitenskaps duden på filmen, han sa dette på det nyhetsgreiene i filmen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dere må skyte dem i huet! Dere må vel huske han vitenskaps duden på filmen, han sa dette på det nyhetsgreiene i filmen.. Nervesystemet for å vere nøyaktig Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 "Would you like to know more?" Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 "Would you like to know more?" :!: Genial film, men håper at fulversjonen av spillet blir bedre enn demoen. Helt latterlige systemkrav, for et spill der grafikken ikke er i nærheten av HL-2, FC og DOOM 3. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 "Would you like to know more?" :!: Genial film, men håper at fulversjonen av spillet blir bedre enn demoen. Helt latterlige systemkrav, for et spill der grafikken ikke er i nærheten av HL-2, FC og DOOM 3. Det høres ut som at du mener at grafikk nå til dags har et minstekrav å være minst i nærheten av disse tre topp-spillene. Det er jo ikke rett da. Men jeg skjønner hva du mener, kravene er høye, utrolig høye, mens grafikken minner meg litt om en reise tilbake til "the year 1999". Det aller første Rainbow Six har jo nesten bedre grafikk enn dette! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 selv om grafikken osv ikke var på det beste så fant jeg demoen veldig underholdene. likte det rett og slett. håper da at det blir bedre når de gir ut spillet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 selv om grafikken osv ikke var på det beste så fant jeg demoen veldig underholdene. likte det rett og slett. håper da at det blir bedre når de gir ut spillet At det ikke har verdens beste grafikk er absolutt tilgivelig. Noe som derimot IKKE er tilgivelig, er at spillet krever omtrent like mye som HL2 og de andre monster-spillene! Det er jo helt latterlig! Jeg gleder meg VIRKELIG til den dagen da spill med virkelig god grafikk krever veldig lite. Nå krever visst alle spill mye. De som har god grafikk krever mye, i tillegg til de som har dårlig grafikk, siden de er så underutviklet 'overall'. Det er trist. Virkelig trist. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Grunnen til at det krever mye er nok fordi de har brukt en dårlig grafikk motor. noe som resulterer i dårlig grafikk og kravstort (særlig vis de presser grafikken hardt) Endret 5. september 2005 av mushi Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 syntest spillet var kult jeg! det å stå bak murene og skyte ned på tusener av udyr.. se dem klatre over kanten og dra med seg sidemannen og du vet du er nestemann.. du snur deg, flykter opp i tårnet, the kryyyr av romvesner over allt! også i luften! de kommer susende nedover mot deg og to andre i tårnet. Flygeren kommer i en enooorm fart rett mot deg... poooof.. "The trial has ended!" VIL HA MER!! haha. men seriøst.. jeg synst spillet funket genialt, selv om det var UTROLIG skuffende med lyder som hang seg opp, skuff grafikk og allt det dere andre har nevnt. jeg ville gitt det en sjanse til. Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 faen til mange spiders det var der da Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 [iC' date=05/09/2005 : 13:26] "Would you like to know more?" :!: Genial film, men håper at fulversjonen av spillet blir bedre enn demoen. Helt latterlige systemkrav, for et spill der grafikken ikke er i nærheten av HL-2, FC og DOOM 3. Det høres ut som at du mener at grafikk nå til dags har et minstekrav å være minst i nærheten av disse tre topp-spillene. Det er jo ikke rett da. Men jeg skjønner hva du mener, kravene er høye, utrolig høye, mens grafikken minner meg litt om en reise tilbake til "the year 1999". Det aller første Rainbow Six har jo nesten bedre grafikk enn dette! He he joda , men på de screenshotsene som har blitt lagt ut på nettet ser jo spillet ut som en levende HD-film jo. Selvfølgelig er dette en demo men det må da stilles visse krav til en demo også. Kan ikke være så buggete at et High End maskiner ikkw kan kjøre det. Regner med at fulversjonen blir bedre da. Men jeg som gamer må sette visse standarder for spill som har kommet et år etter at både (untaket HL-2), FC og DOOM 3 har kommet, og grafikken ser ut som (nettop det Rainbow Six spillet du refererte til). Man må være litt kresen, da utviklerne nærmest bare spytter ut spillutgivleser på oss gamere/forbrukere. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Håper det blir coop! Det ser ut til og bli et kult spill (Borstett fra at jeg ikke fikk til demoen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå