Gå til innhold

Fastreply bug !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk user posted image-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

QUOTE ([urban] @ 28/08/2005 : 22:59)
Hei

Virker som om fastreply ikke funker så bra i opera. Har ikke testet i IE eller noe annet. Etter at du trykker svar knappen loader ikke siden opp, refresher du så blir det posta.

Litt små irriterende :p

Hmm.. Funker bra her. Jeg bruker Opera 8.02..

Lenke til kommentar

Hmm, merket samme problem i Opera selv her om dagen (i testforumet), har vel 8.01... (Nyeste norske). Når jeg posta med fast -reply tok det en evighet, og siden lastet ikke skikkelig, venta kanskje i halvannet minutt før jeg bestemte meg for å refreshe den ene gangen. Da kom siden med en gang.

Senere postet jeg to nye i fast -reply, denne gangen ventet jeg ikke like lenge, men den lastet altså ikke skikkelig noen gang før jeg refreshet. Når jeg så postet i vanlig reply lastet siden som den skulle.

Kan godt hende det er noe med Opera 8.01 . Når jeg lasta ned Opera fantes ikke 8.02 i norsk.

Lenke til kommentar

Hmm, høres ut som samme problem jeg hadde for lenge siden. Innleggene ble alltid postet, men den ville ikke alltid laste sidene med svarene. Tror vi kom frem til at problemet lå hos IPB og ikke Opera.

Har ikke problemet nå lengre iallefall, ble fikset for leeenge siden. Opera 8.02 atm. Hvilken versjon har du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...