Gå til innhold

"Stille PC" og mer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at den artikkelen ikke var så veldig interessant. Det er nesten som:

 

For å få en stille PC så enten kjøp:

Koss øretelefoner og sett på høy musikk, eller sett på hørselvern. Da vil du ikke greie å høre viftene eller andre støy :grin:

 

Og som en nevnte her, det er bare å forandre spenningen så bråker ikke viften noe, men problemet da er vil den greie å kjøle CPU, eller andre komponenter nok?

 

Der kan vel hardware.no bidra med noe, teste hvilken vifter som tåler hva, og kanskje fortelle Ola Norman om hvordan man skifter vifte på strømforsyningen, og hvordan få den til å bli så stille som mulig...

 

Man kan skylle på godværet, for det er vel mange testere som ikke er "ansatt"? Men for heltidsansatte så må de vel jobbe heltid uansett været?

 

Jeg ønsker iallefall flere gode ideer om hvordan få pc til å bli stille, og gjerne produktrelatert...

Lenke til kommentar

Slutt å syt!

 

Hardware.no er en BRA side.

Den er GRATIS.

Prisguiden er NYTTIG.

Forumet er SUPERT

(og selv om alle kan lage forum, tviler jeg på at det ville være av samme kvalitet (ingen pop-ups, veldig lite reklame, MANGE brukere osv.)

 

Hvis du er så sur på gjengen i red. normal, så er det ingen som tvinger deg til å bruke hw.no....

Det er greit du kan være uenig i noe av det som produseres (jeg synes heller ikke stille-PC artikkelen var topp.... trodde liksom jeg skulle få noen Hardware-tips.... flytte PCen, tror jeg jeg kunne tenkt på selv....) MEN endeløs syting å klaging gjør ikke saken bedre... Du kan f.eks. lage en BEDRE stille-PC guide hvis du absolutt vil.... Tror ikke hw.no sier nei til en tipp-topp artikkel, uten at de trenger å løfte en finger....

 

JA, Hw.no bruker en del stoff fra andre siter. MEN for meg er ikke dette neg. Jeg kan titte innom hw.no, og få oversikten over det som skjer på hardware-markedet, hvem som har skrevet det er vel uinteressant...

DESSUTEN ser jeg på nyheter/artikler som en bonus.

FORUM, PRISGUIDE, WEBSHOPOVERSIKT osv. er hovedgrunnen til at jeg bruker hw.no.... testene er også et pos. innslag.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 12:59, lqpl skrev:


Til de som syter og klager på alt og alle:


Bidra SELV istedet!

Legg ut noe konstruktivt på hjemmesida di

hvis du klarer..


lqpl




 

Så det er ikke lov å klage på noe mer? Kritikk gjør siden bedre, og man skal alltid ha lov til å vise misnøye...

 

Ikke den holdningen som du har... grei holdningen i noen tilfeller, men ikke her.

 

Så hvis du ikke liker NSB, så bli NSB sjef? Hvis du ikke liker hvordan landet blir styrt så bli statminister? Hvis du ikke liker tegneseriene på VG så tegn selv? Hvis du ikke liker maten på Peppes så gå inn å lag maten selv?

 

At vi i det hele tatt gidder å gi kritikk er for hw's beste. Noen vil kanskje ikke gidde å gi kritikk en gang, og bare slutte å lese hw.no fordi det ikke er mye interessant her mer...

Lenke til kommentar

Quote:


unwill skrev (2002-08-11 13:07):

Så det er ikke lov å klage på noe mer? Kritikk gjør siden bedre, og man skal alltid ha lov til å vise misnøye...


 

Jo, det er jo nettopp tilbakemeldinger fra leserne vi ønsker i denne forumkategorien. Tilbakemeldinger som denne er nyttige, og jeg kan forstå at enkelte reagerer på den aktuelle artikkelen. Man bør være en smule kritisk til alle typer medier :smile:

 

Min personlige mening er at artikkelen i seg selv ikke er nyttesløs på noen måte, men at det er litt feil å bruke "Stille PC" som tittel. PC'en i seg selv avgir jo like mye støy om den står i et skap..

At mange hadde glede av artikkelen er jeg ikke i tvil om.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gamske rart dette her.

 

Normal kommer med kritikk og trues med å bli utestengt (Det var ikke så uhøflig. Litt utblåsinger kan man tåle)

 

Brukerne av HW er tross alt kunder. Det er vi som gir HW muligheten til å tjene penger på annonser.

 

Istedenfor å irritere seg over tilbakemeldinger pga tonen, eller komme med unnskyldninger, så burde man se om man kan forbedre seg. Slik får man flere fornøyde kunder og kvaliteten på nettstedet blir bedre og bedre. Noe som igjen gir økte inntekter.

 

Å krangle med kunder er ikke å drive en god forretning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...