SnowDOG_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fugees var bra ja! Skal dere ha bra norsk hiphop så MÅ dere skjekke ut Freakshow!! Det er søren meg ikke mange i norge som har en unikt stil. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fugees var tider.. ahhhh yeaaa... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ah, likte Tommy Tee! År siden jeg hørte den sist! Vil forøvrig anbefalle disse; Warlocks - Techniques & Styles`99 Warlocks - City Soldier Warlocks - Those who never saw this Warlocks - Flashbacks Minner litt om Tommy Tee Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Non Phixion Black helicopters in the sky! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 The Streets var bedre før. Tror jeg må kjøpe CD'n til Kanye West da "Diamonds from Sierra Leone" rocker hardt! Stol på meg, hele den nye cden holder samme kvalitet Skulle jeg anbefalt noe, som ikke er nevnt før, sier jeg Nas. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ingen som har nevnt talib kweli..? han kommer foresten til bergen i oktober Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Må vel slenge inn en mening jeg oxo... De gode gammle jeg har originale av.. Dr.Dre med 2001 som toppen.! Tommy Tee - Eller alt som kom fra Tee productions i oslo... WarLocks - Mic Nights , kommer nå med nytt album.! Sjekk Stay Warm.! ;ine favoritter.! Eminem? - er ikke nevnt enda.? hmh, mye nytt som er ganske dårlig, men album som er produsert av Dr.Dre, og enkeltsanger fra Shady Records Albumene som er produsert av Dre, er noe seregent med dem.. Me Like.. Men ny blingblingblingbitchyoyoyo, er samma suppa av hestemøkk... Nelly, bra musikk, dårlige texter. 50 cent - for en tam stemme.! osv, osv, osv.... så mange å så likt........ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ingen som har nevnt talib kweli..? han kommer foresten til bergen i oktober what? han burde ta en stopp innom Oslo også ass Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ah, likte Tommy Tee! År siden jeg hørte den sist!Vil forøvrig anbefalle disse; Warlocks - Techniques & Styles`99 Warlocks - City Soldier Warlocks - Those who never saw this Warlocks - Flashbacks Minner litt om Tommy Tee Editterer litt info... Alle overnevnte er på Mic Nights Albumet anbefales på det alleraller varmeste.! (kjøp i butikk, enkelte ting må man ha originalt...) (ikke 101% sikker på stavemåten, albumet ligger nedpakket i flyttelass...) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ingen som har nevnt talib kweli..? han kommer foresten til bergen i oktober what? han burde ta en stopp innom Oslo også ass kommer til oslo også ser eg http://www.ticketmaster.no/html/artist.htm...t=TALIB%20KWELI Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 A Tribe Called Quest Roots Manuva Mos Def nice stuff. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ingen som har nevnt talib kweli..? han kommer foresten til bergen i oktober what? han burde ta en stopp innom Oslo også ass kommer til oslo også ser eg http://www.ticketmaster.no/html/artist.htm...t=TALIB%20KWELI dit skal jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå