Propaganda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Immortal technique Dead Prez Wu Tang Clan Brother Ali Cypress Hill Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Den gamle gode rap'n: N.W.A Public Enemy Wu Tang Clan Cypress Hill Den nye gode rap'n: The Streets Snook Timbuktu Så kommer jeg ikke på flere. Endret 31. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 N.W.APublic Enemy Wu Tang Clan Cypress Hill Dette er rap. Hør på det før dere dømmer rappen. Den gamle oldschool rappen som 2pac, NWA, Public Enemy, Eazy E, MC Ren, Run DMC, Dj Quik, gamle Snoop Dogg og Dre. Det er rap det. Dagens rappere er bare tragiske. Old school for teh win. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg tror han vet det, han spurte jo om slik rap fremdeles lages, og hva slags artister som fins. Det er ufattelig mye mere rap-plater ute enn det man noensinne får høre på P3. Ikke alle blir automatisk plukket opp av store plateselskaper og "rapklaner", blir utstyrt med dyre hus og biler og diamantsmykker og får MTV-hits. I Norge og resten av verden blir vi forledet til å tro at alle som kan rappe har gigantiske hus med egen kino i underetasjen, masse diamanter og glitter og ikke et pengeproblem i verden. Og at alle er medlemmer av "tøffe" rapkollektiver som D12 og G-Unit. Det er bare noen få. Men nettopp derfor hører vi aldri om 80% av det som lages i USA, det kommer seg rett og slett ikke ut,blir knapt spilt på radio der, og de har vel heller ingen ambisjoner om å bli verdenskjente, men klarer seg fint i hjembyen sin med like mange innbyggere som Norge tilsammen Det er ikke mange i USA som har hørt om våre obskure black metal-band heller, selv om vi liker å tro at alle i hele verden vet hva Ulver har gitt ut. Endret 1. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dr. Dre sitt 2001 album er vel et av de feste rapalbumene i senere år, greit at det bitches&hoes over en lav sko, men jeg klager ikke når det låter så forbaska bra. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Dr. Dre sitt 2001 album er vel et av de feste rapalbumene i senere år, greit at det bitches&hoes over en lav sko, men jeg klager ikke når det låter så forbaska bra. det er ett utrolig bra album Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 RZA (wu-tang clan) har faktisk laget mesteparten av filmmusikken til Kill Bill 2 iflg dokumentar på DVD'n. Produsert ja. The Streets Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 RZA (wu-tang clan) har faktisk laget mesteparten av filmmusikken til Kill Bill 2 iflg dokumentar på DVD'n. Produsert ja. The Streets har veldig sansen for The Streets selv,spennet dems er så vidt,det er noe jeg liker med dem,du kan sette på en sang på fest,og en annen når du er deppa. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 The Streets var bedre før. Tror jeg må kjøpe CD'n til Kanye West da "Diamonds from Sierra Leone" rocker hardt! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 The Streets var bedre før. Tror jeg må kjøpe CD'n til Kanye West da "Diamonds from Sierra Leone" rocker hardt! etter hva jeg har hørt så er det ett bra album,men ikke like bra som College Dropout. Har selv til gode å sjekke det ut Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Roots Manuva bør også sjekkes ut. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 The Roots er også bra.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Får handle inn begge Kanye-cd'ene jeg da. Jazzmatazz er særs dyktig om man liker den rolige rap'en. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 vil anbefalle people under the stairs, common, aesop rock, jaylib, mf doom, masta ace, peanutbutter wolf, pete rock, black moon osv... likte aldri no særlig hip hop/rap før, men etter at en kamerat introduserte meg til people under the stairs, pete rock osv. var jeg solgt! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kanye West`s musikk stil er litt Old school....Jeg bare digger han, men i gammel rap er Dre og Run dmc best! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kanye West`s musikk stil er litt Old school....Jeg bare digger han, men i gammel rap er Dre og Run dmc best! Det jeg har hørt av Kanye West er så absolutt ikke Oldschool. Han blander stilarter som hip-hop, jazz og soul. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kanye West`s musikk stil er litt Old school....Jeg bare digger han, men i gammel rap er Dre og Run dmc best! syns ikke det er så oldschool jeg ass... kan hende vi har forskjellig syn på¨oldschool,men oldschool er NWA,Westside Connection og den stilen der,værtfall i mine øyne... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ohhh,vil også slenge med ett tips til... Beastie Boys :D Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jurassic 5 har holdt på ganske lenge, og soundet er ganske uforandret. Det samme om Hieroglyphics (rap-kollektiv), med side-prosjektet deres Souls of mischief ( Sjekk ut Souls of mischief - 93' til infinity) Ellers er jeg glad i Kanye West, Java (fransk rap, sykt sound), Timbuktu platene er gode. Det er folk som ikke er alt for mainstream i tekst og holdning, og delvis sound Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fugees var tider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå