Gå til innhold

Hvor påvirket blir du av film?

Gjest Slettet+9817234daf

Hvor påvirket blir du av film?  

353 stemmer

1. 1. Hvor påvirket blir du av film?

• Slipper tårene til når det blir skikkleig trist eller må du stoppe filmen for å trekke pusten når den er på det beste?
      81
    • Du sitter å ser og synes det er spennende. Gjerne skvetter litt, eller føler med dem. Men ikke noe mer.
      246
    • Ser bare på film for å se på fete biler\action scener (den holdningen).
      10
    • Lar ikke filmer gå noe særlig inn på meg
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan vel dele det inn i 3. De filmene jeg synes er usaklige, som jeg egentlig ikke vil se: Eksempel: Underworld(En blanding av gothere, varulver og vampyrer er ikke min ting) PLS ikke flame.

Så har vi de filmene som jeg synes er tøff, og kanskje skvetter, ler av etc: Scary Movie(s), Hannibal..

Og så de filmene jeg virkelig lever meg inn i(litt for mye kanskje): Egentlig bare Star Wars og LOTR, men da snakker vi total innlevelse :dribble:

EDIT: Stemte Ser bare på film for å se på fete biler\action scener (den holdningen). For de som lurte, ettersom de fleste filmene faller i denne kategorien.

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg begynner ofte å grine av filmer (Brokeback Mountain var mitt personlige Vietnam), i tillegg er jeg utrolig pysete når jeg ser skrekkfilmer. Så jeg stemte den øverste.

Lenke til kommentar
Du sitter å ser og synes det er spennende. Gjerne skvetter litt, eller føler med dem. Men ikke noe mer.

Blir nok den ja... Er av og til når jeg ser en ganske trist film at jeg får en sånn klump i halsen eller hva dem kaller det... Men skrekkfilmer blir jeg ganske så sjeldent skremt av egentlig :hmm: Og i action ol. så sitter jeg ofte litt sånn og tenker "skyt han da for faen" osv...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest member-101642

Du sitter å ser og synes det er spennende. Gjerne skvetter litt, eller føler med dem. Men ikke noe mer.

Gråter aldri, men skvetter til tider.

Lenke til kommentar

Noen ganger når jeg ser med venner, blir det ikke at jeg følger med så mye, og det gjør ingen av den andre heller. Starten av filmen sette grunnlag. om vi snakker masse før, og nder starten, blir det til at vi snakker gjennom hele resten.

Men om jeg ser alene, og lever 100% inn, sitter jeg igjenn med inntrykk resten av kvelden. Men spesielt av bare filmer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...