amundsf Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hei! Er altså på jakt etter en LCD skjerm, trolig er 19" mest aktuell størrelse. Skulle gjerne hatt større enn 1280*1024 i oppløsning, men 20" syns jeg blir noe dyr... Bruksområdet er først og fremst vanlige "kontorjobber", litt spilling og en del videoredigering. Spiller litt, men ikke spesielt mye lenger, så skjermen trenger ikke være "ekstrem-spilling-skjerm". Men den må være av såppas kvalitet at jeg kan ta meg en runde eller to med CS for å si det sånn... Ellers angående videoredigering er jeg ingen proff., men leiker meg litt på området ... Så hvis jeg skal oppsumere vil jeg si at jeg vel trenger en god "alround skjerm", kanskje med "hovedvekt" på videoredigering. Jeg har dette skjermkortet: Gainward GeForce 6800 Og angående prisantydning så har jeg ingen absolutte rammer, men så mye over 3.000 er jeg i UTGANSGSPUNKTET ikke ute etter å legge i skjermen... Så: Er det noen som har noen forslag? - Amund Endret 31. august 2005 av amundsf Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 *bump* INGEN som har noen forslag? Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) *bump* EDIT: Siste bumpen dette. Finnes det altså ingen som har et eneste forslag der ute? Er teksten SÅ dårlig skrevet??? Endret 31. august 2005 av amundsf Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 dette er ihvertfall en glitrende skjerm, men en tusing dyrere enn det du hadde tenkt: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26497 forøvrig er prisguiden veldig grei! Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ukens tilbud på netshop.no ! 3690.- ! Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Hvis vi for eksempel sammenligner den med denne da (BenQ FP937s), er den verdt 900 kroner mer? HVA gjør at den er verdt 900 kroner mer? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 vanskelig for meg å si, siden jeg ikke har sett den du linker til... det eneste jeg vet er at skjermen jeg linker til ser meget bra ut i seg selv...har klart og fint bilde og er behagelig i spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå