Gå til innhold

ATI 9700 128Mb Pro

LowBalls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, jeg er det korte her bedre siden det har Pro bak navne?

eller yter det helt likt som alle andre ATI 9700 kort?

og det korte her vil vel kunne kjøre disse spillene her uten problem?

The Sims 2, CS, FM 05, Pro Cycling Manager 05.?

Pro betyr at det er høyere klokka enn non pro. Ja det bør ikke være noen som helst problemer med å kjøre de spillene på det kortet om du har en høvelig rask cpu.

Lenke til kommentar

Jeg har selv 9700 Pro Atlantis på min bærbare Fujitsu Siemens pc, og det yter optimalt på alle de spillene jeg har spillt hittil... Så jeg ville gitt det en soleklar 6'er, men det er jo seff på en bærbar da, så litt lægg på de mest krevende spill, må du regne med!!!

Lenke til kommentar
Jeg har selv 9700 Pro Atlantis på min bærbare Fujitsu Siemens pc, og det yter optimalt på alle de spillene jeg har spillt hittil... Så jeg ville gitt det en soleklar 6'er, men det er jo seff på en bærbar da, så litt lægg på de mest krevende spill, må du regne med!!!

bærbare 9700 har 4 pipelines og 128 bit minnebåndbredde, utgaven for stasjonære har 8 pipelines og 256 bit minnebåndbredde og yter nesten 2x så bra.. :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har selv 9700 Pro Atlantis på min bærbare Fujitsu Siemens pc, og det yter optimalt på alle de spillene jeg har spillt hittil... Så jeg ville gitt det en soleklar 6'er, men det er jo seff på en bærbar da, så litt lægg på de mest krevende spill, må du regne med!

bærbare 9700 har 4 pipelines og 128 bit minnebåndbredde, utgaven for stasjonære har 8 pipelines og 256 bit minnebåndbredde og yter nesten 2x så bra.. :)

4756513[/snapback]

Hadde jeg kjøpt meg et nytt skjermkort hadde jeg nokk kjøpt bedre enn 9700, men det var det jeg prøvde å få fram i innlegget mitt som du ikke skjønnte... Det skal nokk dra de spillene som han har lista, hvis mitt skjermkort på den bærbare gjør det!

Og hvis det er snakk om et skjermkort på en stasjonær, hvorfor ligger det i: bærbare datamaskiner? LOL

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...