BigMomma Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei. Hvordan fungerer det ved kjøp av mobiltelefon i utlandet? Skal til Singapore i høstferien og lurer på om det er noe å spare på pris der nede, og om det overhodet går ann å kjøpe mobiltelefon der nede? Er det noen form for sperrer dersom jeg kjøper den uten abonoment, og hvordan er det med norsk språk, software, osv? Kan veldig lite om akuratt dette og trenger basic informasjon. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Anbefaler å lese denne: http://amobil.no/art.php?artikkelid=12562 Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Ok, men ellers er det ikke noe problem? Bortsett fra det med garantien. Får jeg mobilen med norsk språk? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ok, men ellers er det ikke noe problem? Bortsett fra det med garantien.Får jeg mobilen med norsk språk? Du kan det, men det er ikke gratis. Meg bekjent, så utfører Gsmteknikk denne tjenesten. Du kan høre med dem om dem greier å mekke det for deg. Dem fjerner også operatørsperren i samma slengen også hvis du ønsker det Edit: Leif Endret 29. august 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei, jeg kjøpte en Samsung SGH-E720C i Singapore til min kone. Den hadde engelsk, kinesisk og malay språk / input methods. Jeg har forhørt meg med både Samsung sin teknisk støtte og Zodiac i Oslo, men det går visst nok ikke å legge inn norsk programmvare på telefonen. Det er mange steder å kjøpe hi-tech produkter i Singapore, bl.a. Funan IT Mall og Sim Lim Square. Mange gode tilbud men noen dårlige. Sjekk prisene hjemme først. Mvh, Michael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå