Solid Edge Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) hei Jeg har lett på endel nettsteder men funnet få bøker.... ..... jeg trenger altså bøker til GK elektro..... er det noen som vet om noen bra nettsteder eller butikker hvor man kan få kjøpt det?????? eller om det er noen som er interesert i å selge bøker???? takker for alle svar på forhånd Edit: kan gjerne sende boklista.....hvis det skulle være nødvendig....... Endret 28. august 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Bor i nærheta av Tromsø...... Lenke til kommentar
blue days Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du har sikkert funnet nå, men trenger du engelskbok? Klarte å kjøpe feil så du kan få min for en billig penge. liste over nettsteder som selger skolebøker Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 trenger faktisk ei engelsk bok.... så bor du i nærheta av tromsø? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 hærregud begynner du å kjøpe bøker nå? snart gidder ikke bokhandelen å slge flere skole bøker siden de regner med at alle har kjøpt bøker BTW:har du fått tak i nek-400 Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 nek-400?? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 nek-400?? Regler og tørrprat for bygningsinstallasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå