Gå til innhold

Gopher ble litt små-eid ;)

Gjest Slettet+1242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

aww.. ingen som syntes det va morro? :(

..steng please :p

Og ja, det va kjempekjekt. lo så eg døde...

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Han trodde han var råbarsk som quotet kameraten sin før han editet det, slik at vi kunne se det i ettertid.

Små barn, patetiske gleder.

Ehh. nei. tenker du skal lese hva som står der før du kaller meg småbarn :mad:

Meg og Gopher har kjent hverandre i 3 år, og det har blirr daglidags med konkuranse, aka å eige hverandre.

Vi var en gruppe på 3 so, bestemte seg for å begynne med WoW, og en par ukerr etter vi hadde starter slenge gopher ut den tråden.

For dere som spiller WoW vil jeg tro det er Morsomt. Jeg kan forklare så bra jeg kan.

Palading er det stikk motsatte av hva han tror. Damagen hannes er gimpet uansett om han har 1 handed sword eller klubbeh. Warriors derimot ... :)

Lenke til kommentar
Han trodde han var råbarsk som quotet kameraten sin før han editet det, slik at vi kunne se det i ettertid.

Meg og Gopher har kjent hverandre i 3 år, og det har blirr daglidags med konkuranse, aka å eige hverandre.

Vi var en gruppe på 3 so, bestemte seg for å begynne med WoW, og en par ukerr etter vi hadde starter slenge gopher ut den tråden.

For dere som spiller WoW vil jeg tro det er Morsomt. Jeg kan forklare så bra jeg kan.

Palading er det stikk motsatte av hva han tror. Damagen hannes er gimpet uansett om han har 1 handed sword eller klubbeh. Warriors derimot ... :)

Jeg har spilt WoW siden closed US beta, og jeg syntes ikke det var morsomt whatsoever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg har spilt WoW siden closed US beta, og jeg syntes ikke det var morsomt whatsoever.

Da kunne du bare sakt det da, Sherlock.

Du trenger ikke gå til angrep på meg, pga. din humor. Er ikke min feil.

Så lenge det var noen som syntes det, er jeg glad :9

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
aww.. ingen som syntes det va morro? :(

..steng please :p

Og ja, det va kjempekjekt. lo så eg døde...

Og siden sier du "så lenge noen syntes det var morsomt".

Let me rephrase - HÆ?

Da jeg sa det var det ingen som hadde gitt positive tilbakemenldinger... om du leser hele tråden hadde du fårstått... please

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...