Mott Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sender ikke dell ut ordrebekreftelse??? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det gjør de. Kan ta noe tid Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 sikker på at det kommer i brev ??? Sender de ikke mail??? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Sjekka gjennom mailen min nå, og jeg fikk ordrebekreftelse på mail når jeg bestilte derfra. Dette var riktignok for firmaer, men måtte forhåndsbetale fra egen lomme MED moms, så det ble jo nesten som et privat kjøp. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg fikk nettopp to ordrebekreftelser på mail i fra Dell, riktignok Bedriftskjøp da.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 ingen som har fått med privatkjøp?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg fikk nettopp to ordrebekreftelser på mail i fra Dell, riktignok Bedriftskjøp da.. Dell sender per mail til bedrifter, og per post () til privatpersoner. Det er i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jeg fikk aldri noe, og nå har dell ignorert meg og vil ikke ha noe med meg å gjøre etter at jeg klagde gjentatte ganger på pc-kjøp fra de (1 stk pc som det bare har vært trøbbel med, 2 stk laptoper som ble bestilt, men som aldri kom frem. hørte aldri mer fra dell, og de slutta og svare meg på mail/telefon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå