Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ifølge everest har jeg dette lydkortet integrert i et Felt Verdi Lydkort nVIDIA MCP04 - Audio Codec Interface Felt Verdi Hovedkort Asus A8N-SLI Deluxe (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394) lyden spraker i BF2 så jeg lurer på om det kanske hjelper med nyere drivere da fant jeg fram til denne siden med litt hjelp fra everest, er det riktig plass og hvilken driver skal jeg ha Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 tipper driver er integrert i xp, men du kan alltids gå til asus sin side for nedlastinger. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Her er asus sin egen side: Link LOL el_cash vant Endret 28. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 thx guys;)nå skal jeg oppdatere litt av hvert ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) men hvordan installere nyeste Bios? fikk bare en bin-fil som ikke starter opp når jeg trykker på den med navn A8NSD013.BIN Endret 28. august 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Den skal inn på en diskett... regner med at det fulgte med et program som gjør dette for deg... så er det bare å krysse fingrene og boote i oppstartet står det hva du skal gjøre hvis du ønsker å oppdatere biosen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 de nye driverne til det integrerte kortet tok ikke vekk sprakinga i BF2;( hva kan det være da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Den skal inn på en diskett... regner med at det fulgte med et program som gjør dette for deg... så er det bare å krysse fingrene og boote i oppstartet står det hva du skal gjøre hvis du ønsker å oppdatere biosen... hmm,..men jeg har ikke diskettstasjon,,kan jeg legge det til en cd? fulgte ikke med noe program bare den ene fila Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 asus har vel en "live update" greie tror jeg, se etter noe sånt på "utilities" på asus sin side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå