regla12 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har prøvd å lese en del på forumet og ellers på nettet, men finner ingen tips der... Jeg ønsker å kunne justere hastigheten på CPU'n for å minske strømforbruket og temperaturen (viftestøy) når jeg bare trenger pcen til skrive arbeider. Centrino Hardware Control funker ikke for min prossesor og det gjør ikke RMClock heller (får ikke noe VID info)...kan heller ikke stille noe i bios Er ganske fersk på detta, så beklager min uvitenhet:> Har en Dell Inspiron 5100, 2,4 GHz P4 (bærbar) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har du alle chipset driverne lagt inn? Lenke til kommentar
regla12 Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 for å være ærlig vet jeg ikke hva det betyr...sorry :> men hvis det skulle ha noe med bios justering, så er jeg rimelig sikker på at jeg ikke kan justere noe der. noe med at det er en bærbar med desktop cpu... men hvis det er noe annet, så tar jeg gjerne i mot tips ang chipset drivere:> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå