smetho Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Som nevnt tidligere, har du X installert så ville jeg heller gått for X-Chat, Kvirc ol. Men det er kanskje fordi jeg foretrekker en skukkelig GUI over BitchX sin sære :smile: (sjøl om jeg nok har sittet noen timer med good old BitchX da...) BitchX = keyboard-shortcuts pugging Men hei, hver sin smak... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Må si meg enig med deg smetho. :smile: BitchX er god den, bevaremegvel, men det finnes andre alternativer også som er vel så bra. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 "Det første" man lærer med linux er å alltid alltid ALLTID ta med "development packages" når den spør om du vil ha det. Er herk å etter-installere utviklingspakkene. Forøverig er BitchX en eksellent IRC klient. Men som nevnt før: sansynligvis vil du like XChat eller andre grafiske IRC klienter bedre. Personlig er jeg av den mening at X er en uting som bør brukes så lite som mulig. Alt går ti ganger fortere i console :=) (men det tar ti ganger lenger tid å lære seg også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå