Maverickfoto Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ønsker gjerne kritikk på dette bildet. Bildet er tatt på en utsiktsplass på et berg... Er ikke heelt fornøyd med bildet. Synes det ser bra ut, men det mangler liksom noe i bildet? Er det noen som kan komme med synsvinkler på hva som kunne vært bedre? Takk! Maverickfoto. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) ganske bra (men hva vet jeg om fotografi?) uskarpheten på gresset gir en "glow" effekt som gjør det helt konge Men kanskje benken skulle være litt svakere/lysere rød... du vil utheve, men gjøre det subtilt kanskje? Endret 28. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jenta er overeksponert. Det plagar. Overgangen frå overeksp himmel åt bakke er óg dårleg. Elles litt rotete. Kvifor raud benk? -- Fokuspunkt ligg der, når eg les biletet er det fyrste plass eg ser, men det gjer meg ingenting... Hmmm. Lurer på om det hadde vore betre om det ikkje hadde blitt tukla med. Kan hende originalen har eit betre utgangspunkt. Biletet er for rotete åt vere s/h. Manglar ei overordna komposisjon og form som det helst treng. Er vanskelegare å lage gode s/h-bilete enn fargebilete, det krev meir av biletet. På motiv så ser jenta anspent ut (armen), men lukker augo. Ikkje heilt i harmoni, veit ikkje korleis eg skal sjå det. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bortsett fra at jenta var "utbrent" i klær og ansikt var bildet VELDIG bra, spennende komposisjon, skarpt og fint.. Du burdte kjørt litt history brush på jenta etter du fikset kontrast slik at hu beholdt fargetonene i ansikt og klær.. Bk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå