Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 nå vet ikke jeg åssen jeg kan få feilmeldingen limt inn her men den lyder som følger "This application has encountered a critical error: Det er ikke nok minne til å utføre denne kommandoen. Program: c:\programfiler\warcraft iii\war3.exe File: E:\drive1\temp\buildwar3x\engine\source\tempest\cmemblock.cpp line: 372 Press ok to terminate the application" ok, sånn lyder da feilmeldingen..men jeg skjønner ikke helt at det kan være rammen,jeg har 1024b ram som skal være nok i haugevis jeg spilte på battlenet da dette skjedde midt i en TD maul hvor jeg var host dette har da skjedd flere ganger før og nå føler jeg behov for å finne feilen jeg har 2,2/448 båndbredde ADSL vis annet hardware er viktig så har jeg det på profilen min programmer som kjørte i bakgrunnen: msn,Bearshare,antivirus,p4onlineradio,Java2,deamon tools ja og det var vel alt!! takker for all hjelp kan minnet være gåent? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Warcraft 3 er veldig følsomt for overklokking. Så hvis du har klokket så klokk ned. Hvis ikke kan du jo kjøre memtest og se om du finner noen feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Warcraft 3 er veldig følsomt for overklokking. Så hvis du har klokket så klokk ned. Hvis ikke kan du jo kjøre memtest og se om du finner noen feil. jeg har ikke overklokket...den er ikke gjort noe med fikk den ferdig fra psdata.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 og hvor skaffer jeg memtest? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ja jeg fant det faktisk;) har kjørt det til 100% og den fant ingen feil så hva kan det da være Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 off nå kom det enda en rar ERROR opp når jeg spilte war 3 som følgende "This application has encountered a critical error: FATAL ERROR! Program c:\programfiler\warcraft iii\war3.exe Exception 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:6F182E51 The instruction at `0x6F182E51`referenced memory at `0x00000030`. Press ok to terminate the application." dette var ikke samme type error som første innlegg men begge skjer altså under battlenetspilling;( skjønner ingenting,denne nevnte også noe med memory? har kjørt memtest men den finner ikke feil Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hadde samme problemet som deg tidligere, men da var det skjermkortet mitt som var ødelagt. Funker andre spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jada, ingen andre spill får slike feilmeldinger i BF2 så spraker lyden da men det er nok ikke samme grunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå