.com Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hva har skjedd nå? det har ikke vært sånn før, trenger hjelp til å fikse det, noen som skjøner det? dette skjer hver gang nå, irriterende. Lenke til kommentar
.com Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 takk, burde husket det men var plutselig så forvirra, hehe Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 dobbelklikk på ramma. Sitter ofte og kjeder meg på ramma, særlig hos andre som kanskje ikke har aviser liggende. Men å dobbeltklikke på den har jeg ikke tenkt på. Åssen dobbeltklikker en på ramma? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sitter ofte og kjeder meg på ramma, særlig hos andre som kanskje ikke har aviser liggende. Men å dobbeltklikke på den har jeg ikke tenkt på. Åssen dobbeltklikker en på ramma? ha!(lang pause)ha! Lenke til kommentar
ack Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vet noen vor jeg kan få lastet ned Windows Oppgavebehandling? maskjinen min klikket for ikke så lenge siden å nå har jeg det ikke lenger å jeg trenger det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 her, legg den i \windows\system32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå