tek73 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Tenkte å ta et onkel-barn med på internett-kafe. Hørte om en som var skikkelig bra kostet 75kroner timen men til gjengjeld hadde den mega-rask nedlasting fulle hardisker å koble opp mot direct connect. Er det noen som vet navnet på denne internettkafeen og hvor i Oslo den ligger. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg lurer på om det finnes noen cafè'er i Oslo som tilbyr WLAN? Og isåfall hva er prisen og hvor bra er det... Takk! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg skal ikke påstå noe, men jeg mener å ha lest et sted at Narvesen visstnok skal tilby WLAN gratis i/ved sine utsalgssteder. Mener også at dette finnes på bl.a Gardermoen. Ta med den bærbare og prøv. Kan jo hende du finner et "hull" ett eller annet sted :smile: Lenke til kommentar
que Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 07:12, tek73 skrev:Hørte om en som var skikkelig bra kostet 75kroner timen men til gjengjeld hadde den mega-rask nedlasting fulle hardisker å koble opp mot direct connect. Er det noen som vet navnet på denne internettkafeen og hvor i Oslo den ligger. Husker ikke hva den heter selv, men tror den ligger ved Kuba i Oslo, ikke så langt fra Mølla. Ringer du gule sider og spør etter internettkafeer i det området, får du nok navn og adresse. Er nok ikke så mange av de i det området. Denne kafeen hadde også planer om å sette 18 eller 20 års grense når de fikk alkoholservering. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Vi snakker om den samme internett-kafeen. Men gule sider har ikke registrert den. Vet noen den eksakte adressen. Ps. Takker for hjelpen så langt Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Har egentlig ikke peiling jeg, men QBA kanskje? Artikkel i ITAvisen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Er nok denne http://www.qba.no/ Ut i fra navnet vil jeg tippe at det ligger på "Kuba" :smile: Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Atter en gang har dere verdens "verste" blodhunder klart å finne den info-en jeg trenger. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå