Gå til innhold

Winamp 3 endelig ute ! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rask ehr i WInXP men har klikka et par ganger. Syns shuffle-funksjonen er rasert... oppfører seg værre en MediaPlayer. Og autoplay er bare juks, starter bestandig på første sangen når man starter det. Shufflinga er slik det stor sett spiller samme rekkefølgen uansett innstillinger og plutselig spiller den samme sangen på nytt igjen. Vel vel, crossfader var elendig, 1sek på å skifte sang eller ha den avskrudd... hvor mange vil bruke 20sek på crossfadern ??? Neh eneste bra er at den leser navnet på sangene øyeblikkelig.

Lenke til kommentar

Ahh. Lenge leve MusicMatch Jukebox! Personlig har jeg et labert forhold til WinAmp. Vet ikke om jeg er forbannet av ei voodoo-berte eller no slikt. Men WinAmp har spredt frykt og død hvor en jeg går. Men så har jeg jo ei formidabel stor samling musikk. Dvs kun musikk kopiert direkte fra originale CD-plater. MASSE CD-plater.

Dette var vel denne off-topicen i denne tråden. Ville bare si det.

Lenke til kommentar

man kan faktisk også høre forskjell på lydkvaliteten. I 2.8 er den tålelig bra, mens i 3 er den rett og slett ræva selv med llama enc. (rippet) stereo 192bitrate... suser helt jævlig..

(og til dere kjekkaser som nå vil si: oppgrader driverne på lydkortet ditt, da din teit ****! - så vil jeg bare bemerke at de samme driverne er brukt for 2.8 or 3...så forskjellen merkes, ja!!

--

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...