Panic Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Skulle gjerne visst om man kunne få mer minne på mer enn 128mb til S700i? Eller støtter den bare Memory Stick Duo Endret 28. august 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
warpig Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skulle gjerne visst om man kunne få mer minne på mer enn 128mb til S700i? Eller støtter den bare Memory Stick Duo den skal egentlig bare støtte memory stick duo..... men en kamerat av meg var så heldig at den støttet duo pro.. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hva er det du lissom prøver å si nå. Mener du at den egentlig støtter det eller ikke. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva er det du lissom prøver å si nå. Mener du at den egentlig støtter det eller ikke. jeg prøver å si er at den skal ikke støtte det... men det er enkelte telefoner som støtter....... kanskje et enkelt parti eller noe Lenke til kommentar
Panic Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Ja og er lissom de "enkelt telefonene" bare litt feilfunksjonert fra SE. Kan det lissom hende jeg bærer med meg en av de. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ja og er lissom de "enkelt telefonene" bare litt feilfunksjonert fra SE. Kan det lissom hende jeg bærer med meg en av de. ja, det er fult mulig..... prøv Lenke til kommentar
Panic Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hi,hi tusen takk (Viss du ikke tuller med meg så) Skal nå iallefall prøve viss jeg får sjansen. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hi,hi tusen takk (Viss du ikke tuller med meg så)Skal nå iallefall prøve viss jeg får sjansen. tuller ikke, så også at det funka hos kameraten min og ikke hos han andre som også hadde s700i Endret 28. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
Panic Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Men, vet du om det kanskje kan være at man kan lagre frem til det er brukt 128mb på kortet,og at det er en slags sperre der som gjør at man ikke kan bruke mer av minnet. Endret 28. august 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
warpig Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Men, vet du om det kanskje kan være at man kan lagre frem til det er brukt 128mb på kortet,og at det er en slags sperre der som gjør at man ikke kan bruke mer av minnet. det aner jeg ikke noe om, er ikke jeg som eier den telefonen som det ble brukt et pro duo kort på... men kan kanskje få spørt han kameraten om det i morra på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå