Turbosiggen Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har et litt merkelig problem. Spiller et formel-1 manager spill på nettet, men når jeg skal inn på siden kommer det en annen side opp. Adressen er http://www.pitwall.org Prøv gjerne dere og se hva dere får opp.. En kamerat av meg får opp siden som han skal, mens jeg får opp en dum søkeside hvor det står " This domain is parked, pending renewal, or has expired" øverst. Jeg har prøvd å komme inn på siden både fra firefox, IE, opera og fra andre maskiner her hvor jeg bor (fra samme router..) Jeg vet at siden nettopp har byttet server, men jeg skjønner fortsatt ikke noen ting her.. Noen som kan hjelpe? (Jeg vet ikke om dette er feilpostet. Fant ikke noen kategori som passet helt..) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Kommer opp det samme hos meg. Endret 28. august 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Samme her og, feil side Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 28. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg skjønner ingenting.. noen som har noen god forklaring? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) tja, en forklaring er at feilmeldingen vi får på siden er helt korrekt. grunnen til at din kamerat får opp siden slik den var er at han har den cached, kanskje. edit: jeg får opp siden korrekt, uten feilmelding. kan den ha vært nede et øyeblikk? prøv igjen. Endret 28. august 2005 av el_cash Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 29. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Jeg får fortsatt opp siden med feilmelding og uten innloggingsmuligheter. Jeg synes også det er rart om kameraten min har siden cached, blant annet fordi han fulgte med på et virtuelt race som krever oppdatering av siden hver runde. Men jeg kan ikke så mye om dette, så kanskje jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå