Sky_Hawk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei! Da jeg trykker på forskjellige linker på nettet, eller åpner mapper og trykker tilbake-knappen på musa og sånn kommer det en "klikk"lyd i høyttalerene mine. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne denne? Utrolig irriterenes da jeg f.eks hører på musikk mens jeg sitter og surfer eller gjør noe annet! Håper noen vet Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Control Panel --> Sounds and Audio Devices --> Sounds ---> No sounds --> lagre med ettellerannet navn. ---> Finito Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Det var ikke værre nei hehe Takk for hjelpen da! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvis du kun vil fjerne klikkelyden så heter den: "Start Navigation" Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har gjort dette men har fremdeles klikkelyd !!! Klikker når jeg trykker fram, tilbake, enter i søk, mapper osv. Har slettet filen "Windows Navigation Start" men hjalp ikke. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Slettet alle filene i "c:\windows\media" da ble det stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå