sluffy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Ja, jeg lurer på om det finnes noe oversikt over inntakskrav (dette har jeg forsåvidt) og antall poeng man måtte ha ved sist inntak på forskjellige høyskole og/eller universitets-"linjer". Jeg har også hørt diverse rykter om at forskjellige inntak basert primær- og sekundærvitnemål snart er historie, og alt kjøres under ett. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Edit: Endret topic, til noe som er minst like dårlig. Endret 28. august 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Oversikten over inntakskravene fra tidligere inntak ligger på sidene til Samornda opptak. Kravene varierer fra år til år.. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 http://www.samordnaopptak.no/statistikk/05...r_2005_vara.htm her er lista men bare med vara(andre opptak) tror det er rett Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 *Bumpe denne tråden* Det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet hvordan jeg finner ut hvilke linjer de har på forskjellige skoler rundt om kring i verden, og gjerne inntakskravene til disse linjene? Jeg tenker på å studere i København, men vet ikke om de aktuelle linjene finnes der, ei heller om jeg har sjangs i helvete å komme inn. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Dette så ut som om det kunne ha noe med saken å gjøre.. EDIT: www.utdanning.no har en del info tror jeg. Endret 7. oktober 2005 av Vain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå