laszlo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mulig dette spørsmålet ikke hører hjemme her. I så tilfelle beklager jeg. Men om en har et bilde (jpg) av et skjelett. Kan en da få ordnet det slik at når en tar pekeren over skjelettet at det er hyperlenker til de forkjellige benene i kroppen? Slik at du kommer på kraniet om du peker på hodet, osv. At du legger til hyperlinker til forskjellige sider på et JPG bilde. Håper jeg forklarte meg forståelig. Mvh Laszlo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er mulig det ja. Kalles Image Map eller noe i den dur. Jeg er riiiiimelig grønn på det, men nå vet du veffal hva det heter - google vet resten Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er mulig det ja. Kalles Image Map eller noe i den dur. Jeg er riiiiimelig grønn på det, men nå vet du veffal hva det heter - google vet resten Det burde være deprecated. Foreslår at du legger linkene som listepunkt, og bruker css til å plassere dem. Bildet legger du som bakgrunnsbilde i UL. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mikkas råd er det beste. Lag en liste over alle benene, identifiser hver link/ben med et unikt navn og deretter plasser det i CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå