Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 2 fast 2 furious har jeg sett 57 ganger nå det der var litt trist egentlig hvorfor det? EDIT: Gnomez, ja bortimot Har man sans for biler så er jo den filmen grei underholdning Men 1 gang for menge holder Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 2 fast 2 furious har jeg sett 57 ganger nå det der var litt trist egentlig hvorfor det? EDIT: Gnomez, ja bortimot Har man sans for biler så er jo den filmen grei underholdning Men 1 gang for menge holder Jeg har ikke akkurat sans for biler, men jeg liker filmen Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Når eg var mindre såg eg "Men In Black" sånn ca. kvar dag etter eg kom heim frå skulen. Ellers har eg sett Pulp Fiction ein god del gongar. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 CRUEL INTENTIONS 1!!!! utrolig digg film! elsker den!! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Herkules som liten. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Herkules som liten. Ja den husker jeg at jeg har sett mange ganger og. Var stort styr rundt den, en av de største disney-produksjonene i min barndom . Kjøpte dataspillet og. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Herkules som liten. Ja den husker jeg at jeg har sett mange ganger og. Var stort styr rundt den, en av de største disney-produksjonene i min barndom . Kjøpte dataspillet og. Lion King Ingen over, ingen under! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ingen over, ingen under hehe, såpass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ingen over, ingen under hehe, såpass Barndoms minner innen Disney altså Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ingen over, ingen under hehe, såpass Barndoms minner innen Disney altså Du har altså bare et minne: Lion King? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 I alderen 9-13 år var det 4 filmer jeg så spesielt mange ganger. Sikkert flere ganger i uken. Twins, Last Action Hero, True Lies og Terminator 2. De har alle en person til felles; Arnold Schwarzenegger. En kan jo diskutere om Terminator og de to andre action filmene er bra for en guttunge å se, men det har nå godt bra. (mer eller mindre...) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ingen over, ingen under hehe, såpass Barndoms minner innen Disney altså Du har altså bare et minne: Lion King? oioi her må folka ha det inn me teskjè ja se ett par poser oven for, orke ikkje skrive meir. Aua i armen Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Sett Happy Gilmore alt for mange ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Lion King er verdens desidert beste barnefilm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 oioi her må folka ha det inn me teskjè ja se ett par poser oven for, orke ikkje skrive meir. Aua i armen Ingen over, ingen under?!?!? Wh1te: Lion King OG Lillefot og vennene hans, takk. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Lillefot hadde jeg også en stor fasinasjon over også husker jeg. Takk for at du minnet meg på det LarsP! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Alle Politiskolen filmene. Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 The fast and the furious Matrix (den første) The Rock har nok blitt sett en gang eller 10 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 The Rock... JA Det er en jævlig bra film... Oh... lurer på om den fins på dvd? Har bare sett den på tv de siste 3 gangene :!: Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) The Rock på DVD!! Jeg har da en del som jeg har sett litt formange ganger: Black Hawk Down Lord of the Rings triologien (Extended altså) The Rock Star Wars Sikkert flere, men kommer ikke på noen i farta. Endret 14. september 2005 av e(XP)erience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå