Papillon Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Robin hood Tegnefilmen så jeg maange ganger når jeg var liten , til slutt vart den ødelakt for jeg så den så mye +1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det noen her som har den bønnen de sier i The Boondock Saints før de henretter folk..... den høres bare så tøff ut ? And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth unto Thee, and teeming with souls shall it ever be, In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 takk så mye LarsP.... den må eg pugge Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Her står alle bønnene, og litt mer. Tror de ligger som wave filer der også, hvis du skal bli ekstra flink til å si dem Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det noen her som har den bønnen de sier i The Boondock Saints før de henretter folk..... den høres bare så tøff ut ? And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth unto Thee, and teeming with souls shall it ever be, In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti. skrev den inn i Microsoft defult voice(Kontroll panel "tale") ble ganske tøft Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 The Boondock Saints er og blir en kanon film, og den bønnen er vakker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ja, den bønnen MacManus-brødrene sier før de dreper noen er kjempetøff Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg må stå bak min godeste wh1te her, den er en smuuuule harry. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Du MALA... Hva mener du med blir en kanon film? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg tror jeg så Aliens alt for mange ganger når jeg var ung :!: Min stefar som var musiker så Amadeusfilmen minst 1 gang i uken i flere år. Han havnet tilslutt på Gaustad! ...så vær forsiktig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du MALA... Hva mener du med blir en kanon film? Ja nei det er en uttrykksmåte Men ja eg ser grunnen til at du stiller spm. det ja Det for det til å høres ut som om den ikkje er kommet ut enda, men da kan man stille seg koffor eg skrev "er". (om det var tilfellet at filmen ikkje var kommet) Bare en uttrykksmåte Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 OG NEI Seff.... LOL Bruker jo den måten og si ting på selv... må ha vært trøtt elns Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Er det noen her som har den bønnen de sier i The Boondock Saints før de henretter folk..... den høres bare så tøff ut ? And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth unto Thee, and teeming with souls shall it ever be, In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti. Då er eg klar til å henrette onde folk :!: Faen så kult og kunne den uten at... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 OG NEI Seff.... LOL Bruker jo den måten og si ting på selv... må ha vært trøtt elns Ingen skade gjort Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 The Boondock Saints er og blir en kanon film, og den bønnen er vakker Dårlig kopi av Ezekiel 25:17 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 The Boondock Saints er og blir en kanon film, og den bønnen er vakker Dårlig kopi av Ezekiel 25:17 WHAT.... forklar litt mer om den filmen... du snakker om Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 The Boondock Saints er og blir en kanon film, og den bønnen er vakker Dårlig kopi av Ezekiel 25:17 WHAT.... forklar litt mer om den filmen... du snakker om http://www.imdb.com/title/tt0110912/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Blasfemi ftw! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 2 fast 2 furious har jeg sett 57 ganger nå Da regner jeg med du kan teksten ut og inn? Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) 2 fast 2 furious har jeg sett 57 ganger nå det der var litt trist egentlig hvorfor det? EDIT: Gnomez, ja bortimot Endret 13. september 2005 av Flexi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå