Gjakmarrja Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Denne har jeg sett opptil 30 ganger.. Men har ikke sett den på 7-8 år nu.. Hva handler den om... har den liggende på en DivX plate etter et lan party... har bare ikke giddet og se den enda? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bloodsport #1 - Kampsport med Van Damme. Alle de rette indredigensene. Men de påfølgende filmene var ille. BestOfTheBest - Nok en kampsportfilm. Kickboxer I - Ja akkurat. To walk again a walk to remember UNO Das Boot Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Har du sett kickboxer-oppfølgerne med han som spiller Cody i Step By Step? Jeg bare klarte IKKE å ta fyren alvorlig etter å ha fulgt med på SBS før. Han er en seriøs kickboxer faktisk, men rollen som Cody fulgte han nok litt lenge. Satt hele tida og venta på en Codemaaan-punchline (som selvsagt aldri kom). Såvidt jeg husker hadde han en scene i Step by Step der han banka noen som skulle rane Dana på en avsides busstasjon. Det var en fin oppvisning i kickboxing. Snodig nok er det helt motsatt med Frank fra SBS. Han spilte utallige sesonger av Dallas (den orginale amerikanske såpeserien på 80-tallet), og så plutselig ble komiker. Endret 8. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kickboxer II med Sasha Mitchell er konge! Edit: Sasha Mitchell har også spilt i Dallas. Endret 8. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Eller Step by Step ? Min film: Snatch, Eddie Murphy "Delirious" & "Raw" Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 The Girl Next Door Kommer aldri over hvor pen Elisha Cuthbert er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Eller Step by Step ? Jo, det også. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "American Pie 2" har jeg vel sett rundt 30 ganger, og det er ikke tull heller. Ellers har jeg vel sett "Dum & Dummere" rundt 15 ganger. "Home Alone" filmene var noen slagere da jeg var mindre, og jeg har sikkert sett hver av dem minst 20 ganger. "Con Air" går på tv flere ganger i året, og av en eller annen grunn, ender jeg alltid opp med å se den Ehm, ellers har jeg vel sett "Gone in 60 seconds" ca. 15 ganger. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 DEN filmen jeg har sett desidert mest både på kino og tv må jo være: "Reisen til Julestjernen" Har ikke tall, men det må være alvorlig mange ganger:) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) LOTR - Brothership of the Ring - 6 ganger. LOTR - Two Towers - 3 ganger. LOTR - Return of the King - 3 ganger. Pluss at jeg har sett alle i strekk 2 ganger, 1 gang i "vanlige" versjoner og en gang i "exstedede" ( ? ) versjoner. Endret 9. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Terminator 2 og Independent day. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 dødelig våpen 4 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Lotr: sikkert 10 ganger på hver, hvertfall mangen ganger med To Tårn... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 The Boondock Saints Hvor mange ganger det er, er jeg ikke sikker på lenger, men er går nok under definisjonen 'Syklig mange'. Mange nok ganger til at jeg kan de fleste repklikkene i hvert fall Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 The Boondock Saints er en jævla bra film... har den på dvd et sted her.... skal se den nå.... var ikke en dritt å se på tv i kveld! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det femte element og alle Star Trek filmene Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 2 fast 2 furious har jeg sett 57 ganger nå Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 2 fast 2 furious har jeg sett 57 ganger nå det der var litt trist egentlig Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Er det noen her som har den bønnen de sier i The Boondock Saints før de henretter folk..... den høres bare så tøff ut ? Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Robin hood Tegnefilmen så jeg maange ganger når jeg var liten , til slutt vart den ødelakt for jeg så den så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå