Stokken Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kjem ikkje heilt på kva filmar eg har sett mest, men her er nokon av filmane eg har sett ein del ganger: Smala Susie The terminal Cast away Forest Gump Bring it on American History X Eg veit ikkje kvifor, men eg ser alltid filmar eg liker meir enn ein gong, det mesta har vell vert rundt 25 ganger, tørr ikkje sei kva film det var Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Eg veit ikkje kvifor, men eg ser alltid filmar eg liker meir enn ein gong, det mesta har vell vert rundt 25 ganger, tørr ikkje sei kva film det var Å jo da! Si det! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Starship Troopers Shaun of the dead Dawn of the dead (den første) Independence day Star wars LOTR Terminator 2 Die Hard 1.2.3 The lion king Face/off Broken arrow Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Starship Troopers Shaun of the dead Dawn of the dead (den første) Independence day Star wars LOTR Terminator 2 Die Hard 1.2.3 The lion king Face/off Broken arrow Mye kjent i lista di. Har sett alle untatt Shaun, Lion, og Dawn mange ganger. Terminator 2 har jeg sikkert sett rundt 20 ganger nå. Blir aldri lei. Tror det er filmen jeg har sett flest ganger. Kan se den når som helst, og fortsatt storkose meg. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har sett A Chinese Ghost Story (den første) i overkant av 15 ganger bare på kino, + en del ganger på vhs, laserdisc og dvd. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jeg må bare spørre hva er laserdisk? EDIT: Takker for svar Njål..... Fant DETTE som også forklarer en del om hva det er! Endret 7. september 2005 av chills Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg må bare spørre hva er laserdisk? Laserdisc, beste tilgjengelige medie for hjemmekino før dvd kom (i Japan hadde de også HD laserdisc, med bedre oppløsning enn dvd). Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Starship Troopers Shaun of the dead Dawn of the dead (den første) Independence day Star wars LOTR Terminator 2 Die Hard 1.2.3 The lion king Face/off Broken arrow starship troopers suger noe uhorvelig. eneste grunnen til at jeg så hele filmen var på grunn av hu pene... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 starship troopers suger noe uhorvelig. eneste grunnen til at jeg så hele filmen var på grunn av hu pene... Nei, nå får du sannelig gi deg! Starship Troopers er rett og slett kongelig. Jeg har våte drømmer om en tredje film etter den herlige oppfølgeren "Hero of the federation". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Starship Troopers Shaun of the dead Dawn of the dead (den første) Independence day Star wars LOTR Terminator 2 Die Hard 1.2.3 The lion king Face/off Broken arrow starship troopers suger noe uhorvelig. eneste grunnen til at jeg så hele filmen var på grunn av hu pene... Han liker den, du syns den suger. Smak og behag Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Starship 1 og 2 har jævli digge damer... eneste grunnen til at jeg gidd og se de Men smak og behag... WEEEEE jeg har hatt glattkjøring i dag.... kjempe fett og snurre rundt med bilen.... kjære rett ut av svingen var litt skummelt ut på grusen og greier Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mye kjent i lista di. Har sett alle untatt Shaun, Lion, og Dawn mange ganger. Joda mye kjent, men det var de jeg kom på i farta. Har også sett mange latterlige grøssere flere ganger, og et utall Arnold filmer flerfoldige ganger. Er bare flau over det, så orker ikke skrive det Nei, nå får du sannelig gi deg! Starship Troopers er rett og slett kongelig.Jeg har våte drømmer om en tredje film etter den herlige oppfølgeren "Hero of the federation". inv_biggrin.gif Beste filmen jeg vet dagen derpå... Kebab smak i kjeften, lunken cola, eim av alkohol og Casper Van Dien med sitt herlige skuespill... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 The Shining, har sett den rundt 20 ganger... Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 fast and the furious og 2 fast 2 furious, har vel sett de xxx ganger..ja, j digger biler Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Terminator 2 Braveheart Platoon Predator Var de filmene jeg kom på i farten. Har brukt noen timer av mitt liv på å se de filmene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Som flere andre; Star Wars -triologien, den orginale.. Tilsammen, med alle 3 - IV, V og VI, nærmere 100 ganger.. Over 80.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kill Bill 1 og 2, Bram Stokers Dracula, Interview with a Vampire, Warlock. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg og en kamerat har sett Ace Ventura 1/2 og Dumb & Dumber veeeldig mange ganger som 12-åringer. Var vel omtrent samtidig at broren til kameraten min kjøpte Starship Troopers på VHS, så den er nesten som et barndomsminne å regne. Skjønner egentlig ikke hva som var så ille med den, som jeg husker var den en grei satire på et fascistisk samfunn med insekter, gørr og automatgønnere, Men det kan jo være at hukommelsen spiller meg et puss. Tør jeg å se den igjen når jeg kan ruinere et godt barndomsminne? Anyway, sikkert sett den 10-12 ganger. Husker jeg blei mektig kvalm av hjerneutsuging-scenen. Lock, Stock & Two Smoking Barrels har jeg også sett hysterisk mange ganger. Typisk film jeg både så mange ganger selv og dro fram når kamerater var på besøk og skulle se noe tøft. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Denne har jeg sett opptil 30 ganger.. Men har ikke sett den på 7-8 år nu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå