LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Blade Runner: Directors Cut: 36 ganger Org. Cut: 12 ganger Star Wars IV-VI: ca 20 ganger Braindead: 10++ ganger Down to Hell 2: Versus 10++ ganger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 The Good, The Bad and The Ugly! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Så nettopp Mystic River.... syk film xxxxxxxxxx:cry: Endret 1. september 2005 av chills Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Så nettopp Mystic River.... syk film xxxxxxx En stund siden jeg så denne, så jeg husker ikke omstendighetene rundt xxxxxxxxxxx, men er det en opplagt spoiler bør du fjerne det eller legge på en tydelig spoiler-warning...(skal gjøre det samme selv i så tilfelle) edit: spoiler fjernet i quote...vi får prøve å unngå spoilers fremover, og enda bedre: holde seg til topic! Endret 1. september 2005 av krister461 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Bad Boys, Bad Boys 2, The Rock, Alle Batman filmene, alle Star Wars filmene har jeg sett ufattelig mange ganger. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har sett Silverado en god del ganger også. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Flåklypa Grand Prix.. 30 ganger sikkert som liten Star Wars 4-6... 15 ganger tenker jeg (også som liten) Er ikke typen som ser en film mange ganger. Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Terminator 1 , så den først på kino har den på video og dvd , utrolig mange timer med titting.. Fikk lyst å se den igjen........... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 American Pie 1 og 2. De filmene blir jeg aldri lei av. Tror jeg har sett de minst 30 ganger. Treern har jeg bare sett 3-4 ganger, den var ikke det helt store. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner meg ikke på folk som klarer å se en film 30 ganger. Se heller 29 andre gode filmer! Visse filmer kan være greit å få med seg flere ganger, men det finnes da grenser. Man kan jo alltids se en film 30 ganger og i tillegg se 29 andre filmer. ^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har aldri sett den samme filmen mer enn en 4-5 ganger. Men de jeg har sett mest er nok: Planet of the Apes Fellowship of the Ring Army of Darkness Quest for the Holy Grail Jurassic Park Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Skjønner meg ikke på folk som klarer å se en film 30 ganger. Se heller 29 andre gode filmer! Visse filmer kan være greit å få med seg flere ganger, men det finnes da grenser. Man kan jo alltids se en film 30 ganger og i tillegg se 29 andre filmer. ^^ Hehe joda. Men da er ingenting i veien for å se 58 andre gode filmer istedet. Edit: Regnefeil Endret 6. september 2005 av Papillon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er ganske dyrt å se 58 gode filmer da de som regel må kjøpes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dessuten kan man aldri vite hvilke filmer som er gode... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dessuten kan man aldri vite hvilke filmer som er gode... Så sant, så sant. Men ingenting er mer morsomt enn å se en skikkelig drittfilm nå og da. Tilleggsopplysning til Lars: Jeg kjøper en god del film, men jeg låner mest. Mitt lokale bibliotek har et formidabelt utvalg, man kan låne flere filmer, og man beholder de i én uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Mitt lokale bibliotek har et formidabelt utvalg, man kan låne flere filmer, og man beholder de i én uke. Slik er det her også. Herlig. Mange gamle klassikere. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hmm.. Tipper jeg har sett Star Wars sagaen en del ganger. Husker jeg og noen gamle venner så en Jackie Chan film på vært lan vi hadde før, mener den het Mr.Nice Guy. Utrolig morsom film, selv om kvaliteten ikke er deretter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Star Wars trilogien har eg ikkje tall på kor mange ganger eg har sett, ihvertfall heilt sjukt mye. Men en film eg har tellinga på er Saving Private Ryan som eg hat sett 14 ganger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Eurotrip. Minst 10 ganger Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Eurotrip. Minst 10 ganger ugh den filmen er så dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå