nybb Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har sett The Goonies sikkert 30 ganger elsket den filmen da jeg var rundt 11. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Den lille havfruen (walt disney). Husker den ble leid maaange ganger, jeg så den mange ganger til dagen. Var forelsket i Ariel, og prinsen heter jo Erik så.. ja.. *kremt* Endret 23. november 2010 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den filmen jeg har sett flest ganger er vel A Knight's Tale. Er vel mest fordi tv1000 brukte å sende den flere ganger i måneden. Ulrich Von Liechenstein <3 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Collateral. Har sett den minst 6-7 ganger siden jeg kjøpte blu-rayen, og en million ganger før det på dvd. Lenke til kommentar
......... Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 The Legend Of The Drunken Master så jeg unormalt mye som liten. Elsket den filmen! Andre er Rocky 3 og 4, Rambo 1 og 2, Lethal Weapon 1,2 og 3, Die Hard 1, Forrest Gump, Rush Hour 2 og Shanghai Noon + mange fler. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den filmen jeg har sett flest ganger er vel A Knight's Tale. Er vel mest fordi tv1000 brukte å sende den flere ganger i måneden. Ulrich Von Liechenstein <3 Ah, liker ikke den filmen i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Den filmen jeg har sett flest ganger er vel A Knight's Tale. Er vel mest fordi tv1000 brukte å sende den flere ganger i måneden. Ulrich Von Liechenstein <3 Ah, liker ikke den filmen i det hele tatt jeg You're dead to me! Må vel si at man har vel sett American Pie serien alt for mange ganger også når man først er inne på temaet. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har sett "Band of Brothers" ca 10-12 ganger minst, men av filmer er det vel "Demolition" som jeg fikk låne en skikkelig dårlig CAM(på VHS) av en kompis. Eller "Terminator 2" som lånte av en annen fyr, uten tekst. Begge så jeg mange ganger, husker ikke HVOR mange... Dette var en gang tidlig på 1990-tallet.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Home Alone 1-2 @ 10 ganger hver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå