Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner meg ikke på folk som klarer å se en film 30 ganger. Se heller 29 andre gode filmer! Visse filmer kan være greit å få med seg flere ganger, men det finnes da grenser.

Å se en god film om igjen blir som å spise noe godt til middag, selvom du har spist det samme tidligere.

Av og til er det greit å velge noe trygt og godt istedenfor å prøve noe nytt. (Da slipper du faren for at det er dårlig) ;)

edit: skrev noe feil ja...

Endret av krister461
Lenke til kommentar

Jaja folkens, det er forskjell på å se en film flere ganger, og å se den uhorvelig mange ganger. Har selv sett The Usual Suspects, Pulp Fiction og A Clockwork Orange tre ganger, om jeg husker rett. Det var, som wh1te påpeker, et resultat av at jeg så de med andre folk.

Lenke til kommentar

Gone in 60 Seconds kan jeg nesten utenat. Sitter og ser filmen, og vet nøyaktig hva de skal si til enhver tid (har blitt en stund siden sist nå da)

Back to the Future trilogien har blitt sett opp og ned og i mente, og det samme kan vel sies om Robin Williams Live on Broadway og Ocean's 11 (2001).

Ellers har jeg sett både Shrek og Shrek 2 utallige ganger (på den tiden jeg var i USA og vi ikke hadde cable eller dish, kun DVD'er å se), samt Boondock Saints.

Lenke til kommentar

Den filmen jeg har sett mest er scary movie 1. Og løvenes konge. Sleit ut 2 vhs kasetter med løvenes konge.

Det "sykeste" jeg har gjort er vel da jeg gikk på kino for å se Matrix 2. Hadde venta så lenge på den, at da jeg kom ut fra kinoen gikk jeg og en kompis rett for å kjøpe nye biletter og en runde til. Tror vi rakk en halv røyk mellom filmen(e)

Lenke til kommentar
Det "sykeste" jeg har gjort er vel da jeg gikk på kino for å se Matrix 2. Hadde venta så lenge på den, at da jeg kom ut fra kinoen gikk jeg og en kompis rett for å kjøpe nye biletter og en runde til. Tror vi rakk en halv røyk mellom filmen(e)

Niiiice.

--

Jeg og Jonnar så Stephen Lynch @ El Rey to ganger på rad. Det eide.

Lenke til kommentar
Back to the Future trilogien har blitt sett opp og ned og i mente

Samme her. For et par år siden så jeg dem veldig ofte, nå går det vel en del måneder mellom hver gang. Men de filmene er virkelig elskbare, og det gjør ingenting at Michael J. Fox er med i dem! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...