Wise-Mobster91 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Skjønner ikke at folk kan se filmer mer enn en gang. Samme hvor bra en film er setter jeg aldri på den igjen. Jeg kan dog se den igjen med andre folk som ikke har sett den. Fordi du får med deg mer detaljer etter å ha sett den flere ganger. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Løvenes Konge er vel den filmen jeg har sett flest ganger, har vel også sett div. andre Disney utgivelser en del ganger, Robin Hood, 101 Dalmatinere og Askepott (kjekt med småsøstre?) Ellers så har jeg sett Top Gun en del ganger, sammen med de originale Star Wars filmene. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hjå meg er det to filmar som skiller seg ut: The Patriot har eg sett ufatteleg månge gongar, likar den like godt kvar gong! The Girl Next Door såg eg annakvar dag gjennom månge år. Det er dog nokon år sia... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Collateral. Jeg må ha sett den minst over 20 ganger. Jeg angrer på at jeg ikke gadd å se den på kino. Bloodsport. Ingen er kulere i slosskamper enn Van Damme i denne filmen. Serenity. Firefly er min favoritt serie og filmen skuffet ikke. Forgetting Sarah Marshall. Den morsomste filmen jeg ha sett. Kommer alltid i et godt humør etter å ha sett denne. Også tenker jeg Kick-Ass blir en film jeg kommer til og se mye. Har allerede sett den 2 ganger på kino. Endret 23. april 2010 av Exclusive Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Titanic! (ja, vet det er sykt...) Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Titanic! (ja, vet det er sykt...) Hvorfor er det sykt? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvorfor er det sykt? Er jo DEN klissefilmen, men jeg sier alltid at jeg kun ser på de tekniske detaljene om skipet... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er jo DEN klissefilmen, men jeg sier alltid at jeg kun ser på de tekniske detaljene om skipet... Jeg synes vel heller at de som ikke klarer å se forbi "klisset" og se hva annet filmen faktisk handler om må ha litt begrenset tankegang. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 National security 10-15 ganger. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Octopussy, First Blood, Cobra, Star Wars IV, The Jungle Book og Haisommer er nok de filmene jeg har sett flest ganger. Vet ikke hva som karakteriseres som sykelig mye men alle de har jeg sett minst 20 ganger. edit: Jo det er sykelig mye å ha sett Cobra mer enn en gang faktisk. Endret 27. april 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Yes Man The Boondock Saints I og nå The Boondock Saints II (4 gangen nå) S.W.A.T Dejà Vu Ringenes Herre - triologien Man in Black filmene Hulken Top Gun (selvfølgelig) og sikkert mange mange mange mange fler som jeg ikke kommer på atm Endret 27. april 2010 av Jooose Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 "Le grand bleu", sett mer enn 100 ganger - sluttet å telle når jeg passerte 103. Slet ut laserdisc-versjonen av "version longue". "Leon", 40-50 ganger. "Karate Kid", 26 ganger (okeeeei da, det var på 80-tallet vettu) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 American psycho Equilibrium Fight Club Lucky Number Slevin RocknRolla Sherlock Holmes The Boondock saints (begge) Serenity Sett disse filmene utallige ganger, og jeg pleier å sette de på når jeg ikke gjør noe spesielt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 De filmene jeg har sett mest er vel The Lord Of The Rings, Star Wars, Matrix og Gladiator. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Scarface & Harry Potter filmene hehe. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ja, Harry Potter-filmene har fått seg et par runder hos meg også. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 National security 10-15 ganger. Hvordan har du klart det? :| Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Meet the spartans Saving Private Ryan Deuce bigalow Deuce bigalow 2 The animal Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 National security 10-15 ganger. Hvordan har du klart det? :| Sett det sammen med en kompis. Intern humor ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå