athorb Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kompisen min mobber fordi jeg liker en så "gammel" film.. 9483216[/snapback] Må si jeg forstår meg lite på den kompisen din. Jeg vil ikke kalle en film 'gammel' med mindre den er fra 70-tallet eller tidligere, '99 var jo nesten i går. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jaa, litt faktisk.Kompisen min mobber fordi jeg liker en så "gammel" film.. 9483216[/snapback] Haha! Idiot. Gi meg adressen hans, så skal jeg stikke hjem til han og slå han med en stor kjepp. Lenke til kommentar
Siri_ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Loving Annabelle. Den er bare nydelig. Søte filmen. NOen som vet om filmen har en oppfølger? Det hadde vært så syykt NYDELIG om den filmen hadde en "happy ending" oppfølger ass... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Platoon er vel den filmen jeg har sett flest ganger. Ca 10 ganger vil jeg tro Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 The Big Lebowski har jeg sett litt i overkant mange ganger. Genial film! Går aldri lei den. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 TV-Norge har sendt politiskolenfilmene litt for mange ganger... sett de en del ganger med andre ord. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har antakeligvis sett Fucking Åmål litt flere ganger enn det som er sunt. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 - American Pie 1 til 3... Husker jeg lå i sengen og så på disse filmene nesten hver kveld på min portable DVD player da jeg var 14-15 år. Syns nå det er en smule flaut å tenke tilbake på, men synes fremdeles filmene er gode. - Gladiator. Min favorittfilm, har sikkert sett denne opptil 20-30 ganger minst, uten at jeg vet sikkert. Har mistet tellinga. - Requiem for a Dream. Har kanskje ikke sett den sykelig mange ganger, men den har vært på skjermen min nok til at jeg vil nevne den her. Også en av mine favoritter, knallgod film. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 "Remeber the Titans" har eg vel sett 5-6 gongar, det er verkeleg ein kjempefilm. "Into the Wild" har også bergteke meg. Ein fantastisk film med ei utruleg historie. Lord of the Rings"-trilogien har eg også sett ein del gongar. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 - Dirty Dancing (jeg har sluttet å telle, men jeg må ha sett den mellom 20-30 ganger. Minst) - Titanic (Så den fire ganger på kino og minst like mange ganger hjemme) - Ringenes Herre (samme som Titanic) Ellers har jeg også flere filmer jeg ser gjentatte ganger, så som HP, Chocolate, The Ninth Gate, Indiana Jones og et par andre også antagelig. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 The Big Lebowski og The Good, the Bad and the Ugly er nok de to filmene jeg har sett flest ganger. Andre filmer jeg har sett mange ganger er: American Beauty, Figh Club, Léon og Star Wars. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 I mine eldre år, så er det nokk Final Fantasy: Advent Children som har tronen. Ellers digger jeg å komme hjem fra en fuktig bytur og slenge på en heftig actionscene, Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skjønner ikke at folk kan se filmer mer enn en gang. Samme hvor bra en film er setter jeg aldri på den igjen. Jeg kan dog se den igjen med andre folk som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Indiana jones and the last crusade. Tror jeg kan se alle indy filmene om og om igjen uten å bli lei Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Grease 1&2 Bring It On ^pga søstrene mine... Ace Ventura: Pet Detective The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Apocalypse Now (Kanskje min alltime favoritt) Har også sett diverse James Bond filmer mange ganger takket være TV3 osv. Ellers så hater jeg å se filmer flere ganger enn 1-2 ganger. Endret 15. april 2010 av sureup Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kung Fu Panda! Shakaboi! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Blinkende lygter, Adams epler, American History X og Corpse Bride har jeg sett mange, mange ganger. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Top Gun har jeg vel sett sånn 15 ganger, tror jeg. S.W.A.T. har jeg også sett litt for mye. Matrix-trilogien (men kan den egentlig ses ofte nok?) Star Wars (samme som Matrix) James Bond filmene (hovedsaklig Goldeneye da den blir sendt mest på TV i tillegg). Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 C'era una volta il West, og Monty Python-filmene. Ser de hvertfall en gang i måneden. Klarer ikke å bli lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå