Lefse Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har sett alle de gode gamle Olsenbanden filmene altfor mange ganger, men er fortsatt ikke lei dem å kommer aldri til å bli det heller 9240816[/snapback] Olsenbanden-filmene er skikkelige klassikere. Den nyeste er ikke så værst, men er ikke på nivå med de gamle filmene. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har sett alle de gode gamle Olsenbanden filmene altfor mange ganger, men er fortsatt ikke lei dem å kommer aldri til å bli det heller 9240816[/snapback] Olsenbanden-filmene er skikkelige klassikere. Den nyeste er ikke så værst, men er ikke på nivå med de gamle filmene. 9245443[/snapback] Jeg synes nesten de nye olsenbanden-filmene bare ødelgger for de gode gamle filmene jeg. hehe xD Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hmmmmm.. LOTR filmene har jeg sett en del ganger:p Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Pulp Fiction har fått ganske hyppig rotasjon i dvd-spiller'n Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Die Hard filmene har jeg sett veldig mange ganger. Går også en del i komedier av forskjellige sorter. F.eks Big Daddy Lenke til kommentar
Early Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Rat Race og Resident Evil har eg av en eller anna grunn sett mangen ganga, ringenes herre trur eg de er en del som har sett mangen ganga Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 American History X, såg den minst 7 ganger i sommer, og mange gange enda tidligere! Rat Race, klassiker når man er en gjeng som er overtrött Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 The Three Musketeers ser jeg hver gang den går på TV, og leier den kanskje 2 ganger i året. Blir liksom ikke det samme og ha den hjemme i hylla, blir ikke sett like mye da. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 The Sting Elsker den filmen. Har også sett Oceans Eleven minst 10 ganger. Hender jeg setter meg ned og ser enkelte scener fra Pulp og Reservoir ti ganger på rad. De to filmene er bare genial! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Må legge til Ondskan også, sjukt bra film! Lenke til kommentar
justanotherstar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Disney's Robin Hood Så den ekstremt mange ganger som liten, men ikke akkurat fullt så mye de siste årene da. Likevel min favoritt Disneyfilm fremdeles. Sånn i mye nyere tid så har jeg sett Garden State en del ganger. Elsker den filmen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 The Emperor's New Groove har jeg sett mange mange ganger. Den slår aldri feil. Går også mye i Matrix, Shaun of the Dead og Hot Fuzz Lenke til kommentar
Drog Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ¤ LOTR trilogien har rulla og gått en del ganger! ¤ A Night At The Roxburry har jeg sett ca.13 ganger! ¤ Pirates of the caribbean har jeg sett ca.15 ganger! ¤ Happy Gilmore ¤ Rambo ++ Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Alien og Aliens er vel de filmene jeg har sett flest ganger. 3'ern og Ressurection har også fått noen runder, men de førstnevnte er absolutt de beste. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 The Boondock Saints. Jeg er helt forelska i den filmen. Jeg ser den ihvertfall en gang i måneden eller opptil en gang i uka. Den har en sjokkerende bra handling. Den er ganske gammel, er helt tilbake fra 1999. Genial tagline: Brothers. Killers. Saints. IMDB - Boondock Saints Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Den er ganske gammel, er helt tilbake fra 1999. Ironi? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Av en eller annen grunn så tror jeg at jeg har sett Titanic flest ganger! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 L0rd of teh R1ngs går vel ganske glatt av med sieren. Tett etterfulgt av Saving Private Ryan og Dodgeball. Variert smak, jepp. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ironi? 9480613[/snapback] Jaa, litt faktisk. Kompisen min mobber fordi jeg liker en så "gammel" film.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå