Bob_3 The Builder Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Husker jeg så The Replacements opptil flere ganger ukentlig da jeg var mindre. På vhs Skjønner ikke hvorfor, for det er i bunn og grunn en ganske bedrøvelig film. Lenke til kommentar
April Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 The Nightmare Before Christmas..... *This is Halloween, this is halloween, halloween, halloween, dudulududududu* Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har sett The Matrix utallige ganger! Lang historie med den filmen der, den har min sovekompis, og har stått på når jeg og typen har gjort mye rart! Både på den og den måten ja.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er noen få filmer jeg kan se omatt og omatt. De som evt sitter å ser disse filmene med meg blir ofte irriterte på meg. Dette fordi jeg kan mesteparten av dialogen. True Romance A knight`s tale Fight Club Pulp Fiction Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 LOTR & Rambo filmene har jeg sett altfor mange ganger. Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vel.. Så Get rich or die tryin' 2 ganger i helgen. I tillegg har jeg nok sett den 10 ganger Det bare er noe med den filmen som jeg liker. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 "Say what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I double dare you, motherfucker. Say what one more goddamn time." Pulp Fiction er min all time favoritt, og uten tvil den filmen jeg har sett flest ganger. Jeg smiler fra øre til øre gjennom hele filmen hver gang den ruller over TVn. Jeg knekker sammen bare av å lese quotes på IMDB. Die Hard trilogien er en soleklar andreplass. For meg er de selve definisjonen av action. Når Transformers kommer ut på HD, blir det nok kamp om førsteplassen. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 James Bond - Goldeneye har jeg sett en god del ganger. + CommandoComando! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 James Bond - Goldeneye har jeg sett en god del ganger.+ CommandoComando! 9178768[/snapback] I was asigned to leeead, not to reeead! :!: Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Snatch og Dumb & Dumber har jeg sett sykelig mange ganger. Endret 3. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hm, den gamle star wars trilogien har jeg sett temmelig mange ganger har også sett terminator 2 mange ganger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Loving Annabelle. Den er bare nydelig. Søte filmen. Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Snatch og Dumb & Dumber har jeg sett sykelig mange ganger. 9200369[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
tobben123 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har sett saving private ryan og predator mange ganger, to gode filmer som er verd å se Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har sett Miami Vice filmen utrolig mangen ganger pågrunn av at filmen + musikken er steike bra når man har surround anlegg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja.. noen av de jeg har sett mest er: -Quest for Fire -Das Boot -Alien (1 &2) -2001 Space Odysse -Black Robe -Caligula -Star Wars filmene -Back to the Future filmene -Terminator II -Fellinis Casanova -Gladiator.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 The Black Knight har jeg sett minst ti ganger... Izzat er også en film man kan se igjen og igjen. Og nå fikk jeg lyst til å se The Italian Job, etter å ha lest de første postene Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Sett alle Jim Carrey-filmene MINST en trillion ganger! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har sett alle de gode gamle Olsenbanden filmene altfor mange ganger, men er fortsatt ikke lei dem å kommer aldri til å bli det heller Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Underworld en av de beste vampyr filmene lagd! saw filmene har jeg også sett maenge ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå