Groening Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har vel sett så godt som alle Simpsons episodene i gjennomsnitt 3-4 ganger hver. Blir litt ut av det etter hvert. 3 (ganger sett) x 20 (min) = 60 (min) x 400 (episoder) = 24000 (min) / 60 = 400 (timer) / 24 = 16,66 (dager) 17 dager i strekk med The Simpsons. Tenk hva jeg kunne brukt de dagene til heller. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det blir ikke akkurat en film men here goes: Har sett alle lost sesongene 7-10 ganger hver. Det tar 2-3 dager å se dem på dagtid og det som er så gøy med lost er at man finner nye ting, nesten hver gang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 da jeg har sett alle star trek seriene og filmene div ganger har jeg vel brukt noe som 50-60 dager i ren titte tid på det Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg så en film en gang så jeg bare falt helt.... for... Jeg kan se denne filmen et par ganger i uken, noe jeg har gjort de siste årene tror jeg husker ikke helt Filmen heter The Italian Job... Kanskje det med interesser og gjøre... jeg liker hacking, sprengstoff, raske biler og teknologi. Alt dette og mer har denne filmen og by på... Noen andre som har noe slikt forhold til en film... Skal forresten se den filmen nå i kveld! UPDATE: INNLEGENDE KAN OGSÅ INNHOLDE EN SVAK FORM FOR KOMMENTARER TIL ANDRE FOLKS INNLEGG 4750241[/snapback] Fått med deg at oppfølgeren, The Brazilian Job, kommer til høsten? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg så en film en gang så jeg bare falt helt.... for... Jeg kan se denne filmen et par ganger i uken, noe jeg har gjort de siste årene tror jeg husker ikke helt Filmen heter The Italian Job... Kanskje det med interesser og gjøre... jeg liker hacking, sprengstoff, raske biler og teknologi. Alt dette og mer har denne filmen og by på... Noen andre som har noe slikt forhold til en film... Skal forresten se den filmen nå i kveld! UPDATE: INNLEGENDE KAN OGSÅ INNHOLDE EN SVAK FORM FOR KOMMENTARER TIL ANDRE FOLKS INNLEGG 4750241[/snapback] Fått med deg at oppfølgeren, The Brazilian Job, kommer til høsten? 9083326[/snapback] Hvis du spesielt liker hacking og sprengstoff ville jeg anbefalt deg å sett Die Hard 4 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 I mine yngre dager så jeg Løvenes Konge og En Langbeint Film veldig mange ganger. I de senere år er det vel kanskje Ringenes Herre trilogien som er sett mest. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 har sett Natural Born Killers rundt 300 ganger Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 the quest har vel sett den ca 20 ganger, var helt oppi den slåssinga, velvel, har ikke sett den filmen på sikkert 7-8 år siden no. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da jeg var liten så jeg Jungelboken til filmen blei ødelagt. Av filmene som står i hylla i dag er det vel Girl, Interrupted og Full Metal Jacket som har blitt sett mest. Tett etterfulgt av Trainspotting og Forrest Gump, tenker jeg. Lenke til kommentar
Parabolo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) The Ring, Team America, Titanic (ja, jeg elsket båter når jeg var liten) Endret 20. juli 2007 av Parabolo Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har sett the godfather 4-5 ganger. Lock, stock and two smoking barrels ganske ofte, kanskje nærmere 20 ganger, samme med sannheten om rødhette. Så en uke harry potter 3 en gang om dagen. Mener også jeg har sett kill bill og star wars-filmene alt for ofte Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 har sett lotr filmene sykt mange ganger har også sett spiderman filmene sykt mange ganger (så spider-man 1 og 2, to ganger på kino ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ehehe, den filmen jeg har sett flest ganger er vel.... American Pie! :!: Så kommer Windtalkers, Welcome to the Jungle, XXX og Ringenes Herre filmene:p Ikke akkurat verdens beste filmer jeg har sett flest ganger (uten om Ringenes Herre), kan ha noe med at kompiser av meg ikke har smak Kan hende at de filmene jeg sier her er feil, men jeg bare ramser opp de jeg kom på i farta. Men hvem The Italian Job tenker du på ? Originalen eller remaken? Endret 22. juli 2007 av KoffeiinKaniin Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ikke helt det samme men: Har sett "What what in the butt" på youtube litt for mange ganger :!: Alltid en slager på fest. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Skal vi se. - Gone in 60 Seconds - The Rock - National Treasure - Mr. and Mrs. Smith - Ocenan's Eleven Bruker som regel ikke å se en film mange ganger på rad liksom. Bruker heller å finne fram en film jeg ikke har sett på en stund. Dermed blir det ekstra morsomt å ta fram en gammel slager igjen! Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Mamma våknet til My heart will go on og rulleteksten til Titanic hver lørdag og søndag morgen i et halvår. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Mamma våknet til My heart will go on og rulleteksten til Titanic hver lørdag og søndag morgen i et halvår. 9137165[/snapback] :!: Går det an å se Titanic så mange ganger uten å bli lei. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har sett "Gone in sixty seconds" mange ganger. Første gangen jeg så den var på julaften etter at jeg hadde fått denne i julegave, jeg mener å huske atjeg så filmen tolv ganger på en uke eller noe slikt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har sett The Boondock Saints latterlig mange ganger. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 The Girl Next Door The Inside Man Eurotrip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå