Beatnik Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Har sett 2001: A Space Odyssey 10 ganger på kino og minst like mange ganger på VHS og DVD. Har sett hele LOTR Extended Edition (12 timer i ett inkl. matpauser mellom hver del) - 2 ganger Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Er en del filmer jeg kan se om og om igjen uten å gå lei ja hehe. The Entrapment, The Rock, Spirited Away, Edward Saksehånd, Corpse Bride, Advent Children. Det er vel de jeg har sett ufattelig mangen ganger og aldri går lei. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Har sett Jurassic park utallige mange ganger vanvittig bra film Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 I mine LOTR fanboy dager så jeg minimum 2 filmer pr helg (+ jeg leste bøkene). Har også sett James Bond filmene ufattelig mange ganger, blir egentlig aldri lei av de Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Sett Snatch 6 ganger nå, like morsom hver gang Har også sett Welcome to the Jungle et par ganger. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Star Wars IV, V, men særlig Return of the Jedi. Var helt vill etter Star Wars som barn. Så Star Wars hele tiden, lekte Star Wars hele tiden, drømte Star Wars hele tiden. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Interview with the vampire, har vel blitt 13-14 ganger i alt. Ellers har jeg sjelden sett en eneste film mer enn to ganger. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 hmm tror det må bli american pie den har jeg sitt utrolig mange ganger opp igjen årene er vell den eneste filmen jeg har sett så mange ganger Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Tidligere år: Star wars episode 1 Ace Ventura 1 & 2 Bean filmen (ikke den nye) I det siste: Anchorman Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 You Got Served. husker jeg så den minst 2 ganger i uken i fjor sommer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Ringenes Herre: Ringens Brorskap... Eneren i triologien er så bra at jeg har sett den flere ganger enn jeg liker og tenke på og kunne sett den flerfoldige ganger til! Kunne alle replikkene i filmen FTW! (mens man ser på da^^) Lenke til kommentar
Namek Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Pleier vanligvis ikke se filmer mer enn 2 ganger, kanskje 3.. Orker ikke se filmer hvor jeg husker slutten.. Eneste filmen jeg har sett mer enn 6 ganger er Forrest Gump, Genial film. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Flåklypa Grand Prix er trolig den filmen jeg har sett flest ganger. Men Back to the future, Beverly hills cops, Die Hard og Dødelig våpen er også filmer som er sett mange ganger. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Så veldig mye på Bond-filmene før. Det er egentlig slike filmer man hele tiden merker små detaljer hver gang man ser de. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 You Got Served. husker jeg så den minst 2 ganger i uken i fjor sommer 8767948[/snapback] Det var et veddemål? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Donnie Darko, har vel sett den 30-40 ganger skulle jeg mene. Dogma, denne er sett 20-30 ganger Flåklypa Grand Prix, sett 30-40 ganger 2Fast 2Furios, denne er sett over 50 ganger *mistet tellinga* En gang så jeg den 3 ganger på rad Titanic, også sett over 50 ganger, og siste gang 4 ganger på rad. Ingen spesiell grunn, bare at jeg likte den og hadde ikke bedre å gjøre eller andre filmer tilgjengelig der og da. Villmark, Schpaaa, Con Air, Gone in 60 Seconds, Wild at Heart, Van the Man, Star Wars VI, Home Alone I og II og Young Guns har også blitt sett overdrevent mange ganger. Samt diverse Disneyfilmer som The Jungle Book, Robin Hood, Snow White, Cinderella, 101 Dalmatines, Song of the South, Peter Pan, The Aristocats etc. Så også "Snoopy, come home" veldig mye i barndommen. Sammen med et par Winnie the Pooh-filmer (ikke av typen 20-30 minutts videosnutter, men av typen times-filmer) Ooh, og jeg har også sett hele LoTR extended edition i strekk En 3-4 ganger Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Har vel sett Saving Private Ryan 10 ganger. Dodgeball (kanonball) ca 15 ganger. Den beste, og den morsomste filmen i verden. Endret 4. juni 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Politiskole filmene har vel også blitt sett en del ganger. Har sett dem hvert år siden rundt 1998 var det vel. Men nå har tvNorge sluttet å sende dem årlig. Endret 16. juli 2007 av Groening Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Fat albert og kanonball så jeg farlig mange ganger når jeg var solbrent å satt inne på lugaren min på cruise, de viste de filmene om og om igjen... EDIT: leif Endret 4. juni 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Ellers så går det i eldre filmer som Starship Troopers 8683326[/snapback] Ingen bakfylla uten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå