Bilet Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Scary Movie. Det var min første dvd. Jeg fikk den av onkel og tante etter at de hadde vært i USA. Jeg har seriøst sikkert sett filmen minst 100 ganger ! Lenke til kommentar
Calc Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Alien 2 par ganger i året siden den kom ut Lenke til kommentar
Juden Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Terminator 2 "the jugdement day" så den ufattelig mange ganger. Men det var lenge siden! Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Det må være "Is Tid" filmane... Dei er geniale... Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Nå går det mye "Anchorman" i bakgrunnen mens jeg sitter og surfer på pcen.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Shrek 2 var hoss søskenbarnet og det var den eneste dvden hadde da hjemme så den sikkert på alle språk og er sykelig lei av den(var der i 4 dager). Ellers Gone in 60sec. var min første dvd. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Av en eller annen merkelig grunn: Godzilla (1998). Gudene må vite hvorfor det er den mest sette filmen jeg har, men jeg har en teori om at den inneholder det som trengs på en fyllesyk søndag eller ved pur kjedsomhet; Store beist som ødelegger masse, enkel plot, enkle replikker, tørr humor. Filmen rangerer på langt nær blant mine favoritter men, som sagt, en av dem filmene jeg har sett om igjen og om igjen. 8206719[/snapback] Hehe, samme her. Nå i det siste har jeg sett den i lag med lillebroren min på 5 år. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett den filmen nå. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Pulp fiction, minst 40 ganger. Setter den på mens jeg gjør lekser, spiller eller slapper av. Er så mye å få inn og så masse morsomheter å se på, utrolig mye bra. Også likte jeg Hawaii, oslo. Den kan tolkes på så mange måter at det er ikke til å tro. Kjempe bra film Lenke til kommentar
froeya Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 "A Knights Tale", "De som frykter ulven", "10 things I hate about you", "Lange flate baller", "Jonny Wang", "Braveheart", "Dancing with wolves", "Winnetou", Astrid Lindgrens "Emil" og "Pippi Langstrumpf" og - som aller jenter - "Dirty Dancing"... Har sett de fleste filmene her minst 30 ganger! Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Jackass the movie og Pirates of the Caribbean The curse of the Black Pearl Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har sett Drumline veldig mange ganger. Har kommet litt ut av tellingen. Ikke noe spesielt bra film skuespillmessig, men en film jeg kan se uten å måtte følge så veldig mye med i handlingen. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Kan pulp fiction utenatt. alt som blir sagt altså. sett den for mange ganger Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Lord of the Rings triologien topper vel listen, jeg synes de blir bedre å bedre hver gang Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 For å nevne nokon dvd'er som eg har sett om og om att. - The Rock - Four Brothers - Miami Vice - Black Hawk Down Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Memphis Belle Where Eagles Dare The Godfather Apocalypse Now Samt Kapring på åpent hav, hver gang TVNorge viser den. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 High School Musical Shes The Man Wedding Singer A Walk to remember Må slutte å la jentene bestemme filmer Ellers planlegger jeg å se Almoust Famous en del ganger.. den er herlig Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Sin City Kill Bill mine to ultimate yndlinger har nok sett hver av dem et tosifret antall ganger.. Lenke til kommentar
nadle Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 - Løvenes Konge - The Green Mile - Alene Hjemme 1 & 2 - The Perfect Storm Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Lotr: ringens brorskap eller noe sånt, har sett den en ti- tjue ganger med broren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå