ShaNickolas Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Fight Club har jeg sett 56 ganger ! Bestilte filmen fra usa lenge før den kom på kino i Norge. Hadde akkurat fått meg dvd spiller noen mnd i forveien også Ellers varierer det mye mellom 2 - 10 ganger pr film jeg eier. Star Wars er fortsatt deilig å se, må være den 10 gangen jeg ser igjenom 4,5,6 Vil si jeg har sett veeldig mange filmer opp til flere ganger, hvertfall på sure kanaler som aldri vet å skifte ut filmarkivet de sender. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Monty Python and the Holy Grail! Har sett den et astronomisk anntall ganger, og den blir bare bedre å bedre. LOTR filmene, Star wars filmene og Snatch har jeg også sett rimelig mange ganger. Jeg har vell også noen flere gjengangere jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Den filmen jeg har sett flest ganger må være The Big Lebowski.Fantastisk film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Istid - Så den hver dag i mange uker. Rimelig lei av den nå Pirates of the Caribbean: Curse of the Black pearl - Samme. Syntes den var dritbra og så den hver dag. Veldig lei av den! Scary Movie - Samme med den, pluss at alle vennene og "vennene" kom på besøk for å se den. Ble ofte to ganger hver dag, fordi folk skulle se den hele tida. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Gone in 60 Seconds - husker saa godt som alle replikkene etterhvert som jeg ser filmen. Vet alltid hva som er neste replikk. Ocean's Eleven - det samme her. Replikkene sitter som stopt, alle sammen. The Matrix - bare sett mange ganger ^_^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 husker faktsik ikke om jeg har svart på denne tråden før. fant meg ikke på lista over hvem som har posta så jeg prøver meg. Black Hawk Down må være i nærheten av 100 nå tror jeg, men extended har jeg bare sett en gang. We Were soldiers tipper det ligger på rundt 20 ganger A bridge too far kanskje 15 Gettysbrug denne er nok litt over 40 ganger(og da den varer over 4 timer blir det en stund) lotr sikkert 20 ganger pr. film i extended Platoon nøyaktig 25 ganger, vet ikke hvorfor jeg vet det nøyaktig men gjør det Die Hard 30+ Die hard 2 40+ For your eyes only 300+ så den ca. vær dag i nesten et år da jeg var 7 år gammel, så på den i stede for barne programer. den dag i dag kan jeg fremdeles ikke se filmen uten å bli svakt kvalm Brave heart ligger vel på 30+ denne også det er de jeg kommer på Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Av en eller annen merkelig grunn: Godzilla (1998). Gudene må vite hvorfor det er den mest sette filmen jeg har, men jeg har en teori om at den inneholder det som trengs på en fyllesyk søndag eller ved pur kjedsomhet; Store beist som ødelegger masse, enkel plot, enkle replikker, tørr humor. Filmen rangerer på langt nær blant mine favoritter men, som sagt, en av dem filmene jeg har sett om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Av en eller annen merkelig grunn: Godzilla (1998). Gudene må vite hvorfor det er den mest sette filmen jeg har, men jeg har en teori om at den inneholder det som trengs på en fyllesyk søndag eller ved pur kjedsomhet; Store beist som ødelegger masse, enkel plot, enkle replikker, tørr humor. 8206719[/snapback] Når vi snakker fyllafilmer er Starship troopers den filmen jeg har sett flest ganger dagen derpå. Lenke til kommentar
Moped321 Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 charlies angels har jeg sett ca 20 ganger, pga den gjikk på tv1000 hver gang jeg gjikk gjennom kanalene Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm.. Mulan tror jeg jeg har sett noen ganger, som ung/yngre. Ellers går det i Tarantino-boksen. Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Enkel! American history X ( www.imdb.com ) Sett over 150 ganger.. gjennom mange år.. Vi hadde faste kvelder på VGS (internatskole) der vi så den iallefall to ganger i uken.. Beste filmen noensinne, slet ut en VHS kopi, før jeg nå har dvd-utgivelse fra Australia, USA, England, Kina og Frankrike. Hekta? Nja.... Endret 22. mars 2007 av Chri3tian Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Må vel være Sin City. Bare digger den filmen, har ikke telt hvor mange ganger, men det begynner og bli en del. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Enkel! American history X ( www.imdb.com ) Sett over 150 ganger.. gjennom mange år.. Vi hadde faste kvelder på VGS (internatskole) der vi så den iallefall to ganger i uken.. Beste filmen noensinne, slet ut en VHS kopi, før jeg nå har dvd-utgivelse fra Australia, USA, England, Kina og Frankrike. Hekta? Nja.... 8216682[/snapback] Så dere samme filmen 2 ganger i uka? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Jurassic Park. Min interesse for dinosaurer gjorde at jeg så og si voldtok filmen, via VHS-spilleren, i lange tider etter jeg fikk den. Ser den fortsatt med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Pulp fiction Evil dead filmene Rush hour filmene Carlitos way Scarface Serenity Resevoir dogs Braveheart Og er fortsatt ikke lei noen av de, med unntak av rush hour filmene, men de er fortsatt kos og se på Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Har sett We Were Soldiers ca 30 ganger. Elsker den filmen Cry Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Har sett Back to the future, Taxi driver, Buddy, The Shawshank redemption og Airplane alt for mange ganger. Lenke til kommentar
joku Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Terminator 2 ca 50 gang Toy story 1 ca 30 gang Scary movie 2 ca 20 gang Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 House of 1000 corpses. Sette den minst 100 ganger dette året. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Back To the Future filmene er de jeg har sett mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå