Njål Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Så Ong Bak igjen i dag for tredje gang. Tony Jaa. 5369951[/snapback] Tre ganger er jo ikke sykelig. Men andre så nå Tom yum goong for tredje gang i slutten av forrige uke. :!: Håper jeg får muligheten til å se den også på kino; Ong-bak på stort lerret (større enn lerretet hjemme) var gøy. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Så Ong Bak igjen i dag for tredje gang. Tony Jaa. 5369951[/snapback] Tre ganger er jo ikke sykelig. Men andre så nå Tom yum goong for tredje gang i slutten av forrige uke. :!: Håper jeg får muligheten til å se den også på kino; Ong-bak på stort lerret (større enn lerretet hjemme) var gøy. 5369981[/snapback] Du har lerret du ja? Greit hvis jeg tar en tur innom en gang og sjekker ut lerretet/filmsamlingen din? Hehe. Er vel egentlig ikke så sykelig, men så skaffet jeg meg filmen i forrige uke. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til jeg får sett Tom yum goong! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 INIHELVETE DÅ FOLKENS:. IKKE LA TRÅDEN SKLI UT HER FAEN AZZ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 INIHELVETE DÅ FOLKENS:. IKKE LA TRÅDEN SKLI UT HER FAEN AZZ 5370046[/snapback] Høh? Jeg var i det minste mer ontopic enn det du var. Hva med heller å fortelle oss hvilke filmer DU har du sett syklig mange ganger i steden for å syte? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 INIHELVETE DÅ FOLKENS:. IKKE LA TRÅDEN SKLI UT HER FAEN AZZ 5370046[/snapback] Høh? Jeg var i det minste mer ontopic enn det du var. Hva med heller å fortelle oss hvilke filmer DU har du sett syklig mange ganger i steden for å syte? 5370053[/snapback] EG E TRÅDSTARTER:: MIN tråd.. hver innlegg skal inneholde.. hva film du har sett syklige mange ganger.. og det du syns om den ikke noe mer.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 EG E TRÅDSTARTER:: MIN tråd.. hver innlegg skal inneholde.. hva film du har sett syklige mange ganger.. og det du syns om den ikke noe mer.. 5370058[/snapback] Du er bergenser ja? Kom igjen da din gjøk! Ikke ta sånn på vei, det er snakk om en tråd på et forum. Det er ikke slik at du "eier" tråden fordi. Uansett. For å være ontopic. Jeg har sett Braveheart mange ganger fordi den er gøy! Jeg har sett Ringenes Herre filmene mange ganger fordi de er artige! Jeg har sett Ace Ventura filmene mange ganger, spesielt Pet Detective fordi den er morsom. Klager du mer nå, må jeg oppsøke deg! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Så Ong Bak igjen i dag for tredje gang. Tony Jaa. 5369951[/snapback] Tre ganger er jo ikke sykelig. Men andre så nå Tom yum goong for tredje gang i slutten av forrige uke. :!: Håper jeg får muligheten til å se den også på kino; Ong-bak på stort lerret (større enn lerretet hjemme) var gøy. 5369981[/snapback] Ong Bak på kinolerret er helt fantastisk. Skulka forelesning for å se den, og det var vel verdt det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 EG E TRÅDSTARTER:: MIN tråd.. hver innlegg skal inneholde.. hva film du har sett syklige mange ganger.. og det du syns om den ikke noe mer.. 5370058[/snapback] :!: Du er helt vill, gutten min. Anyway, jeg så Beavis and Butthead Do America igår, og den eier fortsatt etter 200 ganger. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 B&B Do America er fet ja . Har sett den en del ganger selv, men har blitt en stund siden sist nå. Den filmen jeg har sett mest er vel Dum & Dummere. Både fordi jeg synes den var vanvitttig morsom da den først kom og så den mye på film da, samt å ha sett den hver gang den har dukket opp på tv siden, skulle tippe i allefall å ha sett den ca 15 ganger. Runner-up er sannsynlig The Rock, sett den mye også. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 FLÅKLYPA LOL! Lenke til kommentar
Sangha Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Dude wheres my car Me myself and Irene Ler så jeg griner av de filmene :!: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Dude wheres my carMe myself and Irene Ler så jeg griner av de filmene :!: 5372872[/snapback] Ååå den jeg meg å irene e så morsom at eg.. hahaha gulpa opp igjen pizzan eg spiste.. hahahah. å fy faen :!: Lenke til kommentar
Sangha Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Dude wheres my carMe myself and Irene Ler så jeg griner av de filmene :!: 5372872[/snapback] Ååå den jeg meg å irene e så morsom at eg.. hahaha gulpa opp igjen pizzan eg spiste.. hahahah. å fy faen :!: 5372896[/snapback] Hahaha :!: Bra at flere er enige med meg! Er så utrolig morsomt når han setter vann i halsen på politistasjonen og når han blir helt hvit i munnen av de pillene Ååå.. nå fikk jeg lyst til å se filmen igjen... Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Har sett Last Samurai sånn sirka 14-15 ganger. Japan Lenke til kommentar
simerix Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Jurassic park 1,2 og 3 sikkert 30 ganger eller mer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Jurassic park 1,2 og 3 sikkert 30 ganger eller mer! 5373410[/snapback] 1,2 har eg sett en del ganger, men 3 var såpass kjedelig og slapp at deg sovna flere ganger,får vel se den en gang til å gjøre min mening om filmen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) EG E TRÅDSTARTER:: MIN tråd.. hver innlegg skal inneholde.. hva film du har sett syklige mange ganger.. og det du syns om den ikke noe mer.. Ta det litt med ro, nå Uansett, den filmen jeg har sett flest ganger, er vel "The Shining". Genial film! Endret 19. mars 2007 av L@sse Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Dude where's my car har eg mistet tellingen på, men eg pleier å se Nå er det jul igjen et par ganger i året. Den filmen fikk vi da jeg var rundt 10 og nå er jeg 16...minst 12 ganger da Men litt må til for å skaffe julestemning..om sommeren og Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Dude wheres my carMe myself and Irene Ler så jeg griner av de filmene :!: 5372872[/snapback] Ååå den jeg meg å irene e så morsom at eg.. hahaha gulpa opp igjen pizzan eg spiste.. hahahah. å fy faen :!: 5372896[/snapback] Ey! du nevnte ikke hvilken film du har sett syklig mange ganger! Du vil bli skutt og hengt ved daggry. the rock er vel min mest sette, og Starship troopers. Ingen dagen derpå uten. Endret 3. januar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) "Le grand bleu", sist gang jeg sjekket, hadde jeg sett version integrale over 160 ganger. "The abyss" på en god andreplass med rundt 100. Endret 4. januar 2006 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå